Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så nettopp "The Birds". Noen som har en forklaring på hvorfor alle fuglane var der?  :hmm:

5879774[/snapback]

De var der fordi hvis de ikke var der, hadde tittelen på filmen vært misvisende.

Skrevet
Så nettopp "The Birds". Noen som har en forklaring på hvorfor alle fuglane var der?  :hmm:

5879774[/snapback]

De var der fordi hvis de ikke var der, hadde tittelen på filmen vært misvisende.

5879917[/snapback]

Takk Steffy. :)

Skrevet

Gikk rundt i byn i dag og leitet etter Oldboy og Crash. Alle steder måtte jeg ut for 160,- kroner for dem, men siden de begynner å bli litt "gamle" skulle jeg ha dem for 100,-. Uansett, da jeg til slutt fant den for 100 kroner, var det finsk omslag. :ohmy: Når begynte butikker med dette? :cry:

Skrevet

Oldboy fikk jeg faktisk litt lyst til å se. Leste litt på cover så bra ut. Den så også litt annerledes ut enn de fleste actionfilmer. Var jo blitt rost av Tarantino og filmfestivalen i Canne osv..

Skrevet

Burde vel være ganske enkelt å skjønne, i og med at Tarantino faktisk er mye mer kjent (og dermed selger mye mer ved å ha navnet på coveret) enn regissørene til de nevnte filmene.

Skrevet
Burde vel være ganske enkelt å skjønne, i og med at Tarantino faktisk er mye mer kjent (og dermed selger mye mer ved å ha navnet på coveret) enn regissørene til de nevnte filmene.

5883986[/snapback]

Jepp, det var poenget mitt. :ermm:

Skrevet

Greit, nå lar jeg dere bestemme en film jeg kanskje skla kjøpe.

Kriterier:

-Den er ikke for dyr

-Den er veldig bra og underholdene. En film du vil se flere ganger

Bring it on :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...