Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg har fått et virus som jeg ikke greier å fjerne, jeg bruker Nod32 antivirus.

 

Her er filnavnet

 

\Device\HarrdiskDMVolumes\Physikal\DmVolumes\BlockVolume1\SystemVolume Information\_Restore{362990E3-21A2-4B78-AB1C-7909EB8FD6EA}\A0003984.EXE

 

og virus navn

 

Win32/TrojanDownloader.SmallJF trojan

 

Jeg mistenker at det kan være system restore viruset ligger i men jeg er ikke sikker.

 

Håper dere greier å hjelpe meg :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du gitt deg selv tilgang til mappen systemvolumeinformation? Det måtte jeg gjøre før AVG kunne fjerne en orm som la seg der.

 

Kanskje du vet dette, men uansett:

 

Du må gå til folder options -> view og slå av hide protected operating system files, og use simple file sharing.

 

Så går du til egenskaper for systemvolumeinformation og velger security, legger deg selv til listen, og gir deg selv full tilgang.

 

Håper det hjelper.

Lenke til kommentar

Høyreklikk på mappen og velg egenskaper :D Skjønner at det kan ha hørt ut som om jeg mente noe annet.

 

Du må vel gjøre det med den øverste mappen som er sperret for deg. Vet ikke om alle undermapper da blir åpnet eller om du må velge disse instillingene for alle mappene fra /device (hvis den er sperret) og helt ned til systemvolumeinformation.

 

Håper du får fjernet viruset :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...