chil Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 altså spillet "hakker" har ikke for dårlig maskinvare. Amd64 3400, 9800pro. Men spillet hakker ikke lagger, men gjevn hakking hele tia. Kjører OpelGL hva kan problemet være
Magus Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 (endret) Vi har et eget CS-forum... Så du kjører en Opel GL? Tror ikke jeg har hørt om den modellen... Endret 10. juli 2004 av Magus
chil Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 Vi har et eget CS-forum... Så du kjører en Opel GL? Tror ikke jeg har hørt om den modellen... hahaha Open GL
M@R7!N Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Tror nok ikke dette er et software/hardware problem.. Det har noe med at alle serveren med VAC ble hacka.. Har selv samme problemet her, og er visst bare aa vente.
chil Skrevet 11. juli 2004 Forfatter Skrevet 11. juli 2004 Tror nok ikke dette er et software/hardware problem.. Det har noe med at alle serveren med VAC ble hacka.. Har selv samme problemet her, og er visst bare aa vente. nei testa i dag også.. Prøvde med OmegaDrivers da ble bare hele bildet et eneste stor farge klatt, det som er merkelig er at det kunn er I CS jeg har problemer alle andre spill fungerer fint
albions Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Men spillet hakker ikke lagger, men gjevn hakking hele tia. Ler deg å sette kommaer på rett plass
Black Star Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Feilpostet. Flyttes fra spill -> diskuter spill og tilbehør generelt
Juleniss1 Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 ja. det er litt vanskelig å hjelpe når du gir oss så mye informasjon. beskrive litt mer hva som skjer? fps? ping?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå