Gå til innhold

Championship Manager 04/05


Anbefalte innlegg

Football Manager kjem til å gå mykje raskare samtidigt som det blir det same som før, like reelt.

 

Det nye CM blir veldig fort og er heilt nytt. Når det spelet susar av garde kjem det garantert til å skje at Arsenal, Man.Utd vil rykkje ned første året noko som gjer det ikkje akkurat til eit godt spel.

 

KJØP FM!

hva får deg til og tro dette?

for min del venter jeg og ser, synes CM 5 ser veldig lovende ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg ser frem til begge spillene. Det er klare fordeler med at sjangeren nå har to beintøffe kokurrenter som vet hva som kreves for å lage et godt spill. Personlig ser jeg en tanke mer frem til Football Manager 2005, ettersom vi gjennom ti år har sett hvilken enorm kompetanse Sports Interactive har gjennom CM-serien, samt at de har alle data og all kode fra tidligere spill i bakhånd.

 

Samtidig er jeg også spent på hvordan den fortsettelsen på CM-serien blir - om de nye utviklerne har noen genistreker som kan opprettholde det gode merkenavnet Championship Manager er.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg kommer helt klart til å springe ut til nærmeste elektrobutikk og kjøpe FM den dagen det kommer til norge... syns at det ser veldig bra ut, og siden det er laget av de samme som har lagt CM 1-4 så er jeg egentlig ikke tvil om hvilket av spillene jeg skal kjøpe :D

 

FM kan bli en veldig fin julepresang for alle fotballelskere, mens jeg altså har mine tvil til CM pga av at det er noen "ferskinger" :thumbdown: som skal bringe videre arven til et spill som det stilles skyhøye krav til.

 

men for all del, jeg skal sjekke ut CM også... :cool:

 

MAN. UTD FOREVER!! (og litt lenger...)

Lenke til kommentar

Jeg tror CM5 kommer til å bli en flopp i forhold til FM. HVordan kan noen ferskinger konkurere mot eksperter med 10 års kompetanse på området? :hmm: Cm er blitt bedre og bedre for hvert år som har gått. Mange (inkludert meg selv) slet med overgangen fra CM3 til CM4. Men etter hvert inser du hvor mye mer engasjerende det f.eks er å "se" kampene i 2D. Det er synd at merkenavnet CM skifter eier og at mange kommer til å gå i den fellen.Jeg kommer hvertfall til å kjøpe FM. :thumbup:

Endret av mr. fotball
Lenke til kommentar

mr.fotball sa:

 

"Men etter hvert inser du hvor mye mer engasjerende det f.eks er å "se" kampene i 2D."

 

 

Dette er helt sant!!! Jeg tror at jeg snart må kjøpe ny mus etter at min nåverend mus har gått i golvet et par ganger den siste uka.... ;)

Endret av gaute/NeO^^
Lenke til kommentar
Jeg tror CM5 kommer til å bli en flopp i forhold til FM. HVordan kan noen ferskinger konkurere mot eksperter med 10 års kompetanse på området? :hmm: Cm er blitt bedre og bedre for hvert år som har gått. Mange (inkludert meg selv) slet med overgangen fra CM3 til CM4. Men etter hvert inser du hvor mye mer engasjerende det f.eks er å "se" kampene i 2D. Det er synd at merkenavnet CM skifter eier og at mange kommer til å gå i den fellen.Jeg kommer hvertfall til å kjøpe FM. :thumbup:

Av og til er det bedre å starte fra scratch en å finpusse 15 år gammel teknologi / motor (kommer ikke på et bedre ord)....

Lenke til kommentar

uansett hva som skjer så tror jeg det er bra for FM (SI) og få litt konkurranse slik at spillene blir enda bedre.. de fleste som har spilt CM noen år husker cm4 som var treigt som mordi i bakvind selv med superpc på den tiden, men jeg gleder meg virkelig til FM..

 

2d moden er noe av det beste som er lagd i CM (FM) ever og har skapt en helt ny dimensjon til spillet... ingenting slår et CM lan og det er 2 min igjen av CL finalen og man får en sjanse på 2D modusen og alle sitter og lurer på om du scorer eller ikke.. :cool:

 

og taper man, vel da lønner det seg å ha en ekstra pc mus tilgjengelig eller til nød penger så man får tak i en så fort som overhodet menneskelig mulig..

 

har kjøpt 5 tastatur og 4 mus pga CM :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...