Gå til innhold

forslag til dataspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unreal Tournament 2004 for masse pang pang og raketter og lasere o.l.

Call of Duty for litt mer strategisk skytespill (WWII CounterStrike klone)

Battlefield Vietnam, et alternativt skyte krigsspill (evt Battlefield 1942, men den er gammel og det kommer en 2'er snart).

 

-Wolf5

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha ett spill som garantert er verdt pengene velger du Unreal Tournament 2004, orginal spillet er veldig godt i multiplayer (er jo for det meste multiplayer-basert). I tillegg finnes det utallige modifikasjoner ute på "markedet", www.beyondunreal.com er et godt alternativ til offisielle modifikasjoner til Unreal serien.

 

Jeg vil tro at du kommer til å bli fornøyd med Unreal uannsett om du liker WW2, Science Fiction, eller Hopp Sprett og Spray typen FPS :), finnes mange modifikasjoner til disse typene.

Lenke til kommentar

Farcry som har alle desse singleplayer banene:

 

Level01: Training

Level02: Carrier

Level03: Fort

Level04: Pier

Level05: Research

Level06: Treehouse

Level07: Bunker

Level08: Steam

Level09: Regulator

Level10: Control

Level11: Rebellion

Level12: Archive

Level13: Cooler

Level14: Boat

Level15: Catacombs

Level16: River

Level17: Swamp

Level18: Factory

Level19: Dam

Level20: Volcano

 

Og ein passe god multiplayer.

 

Battlefield Serien spesielt Vietnam.

Call of Duty. :w00t:

 

Edit: hadde ikkje fått med meg alle banene. ;)

Endret av zefler
Lenke til kommentar

Unreal Tornment fenger ikke meg en tøddel. Call of Duty, BF:Vietnam er bra saker. Jeg blei ikke hekta på Far Cry, men skjønner at folk kan bli det, bare ikke skru opp forventingene dine (slik jeg gjorde).

 

For ren "splætter" underholdning så er Painkiller ganske stilig.

 

Eller, hvis du smører deg med litt tålmodighet, så er jo Doom 3 rett rundt hjørnet, og skal man tru media, så ser det jammen ut at Half-Life 2 også kommer snart (men jeg tror det ikke før jeg ser det)

Lenke til kommentar

Unreal Tournament 2004 mods verdt å nevne:

 

Frag Ops - CounterStrike klone. Veldig bra (bedre enn CS vil jeg si - hekta på den for øyeblikket).

Alien Swarm - Arcade style mission. Må nå noen mål med massevis av aliens som angriper hele tiden (multiplayer)

Carball - Moro fotball-bilspill. Kjører bil og skal få ballen i den andres mål.

Red Orchestra - Battlefield 1942 klone (uten biler og fly)

SAS - Ravenshield klone.

Chaos UT - Slåssing med sverd.

 

Alle disse spillene får du da som bonus ved å kjøpe Unreal Tournament 2004, og det kommer stadig nye.

 

-Wolf5

Lenke til kommentar

Tja. Vil du virkelig anbefale det? Det er snakk om en tiendedel med servere å velge mellom mot det du får for Unreal Tournament 2004. Og færre blir det. Og en tiendedel er svært lite på modder, da de ikke alltid har så alt for mange servere.

 

Samt. Du har ikke ONSLAUGHT på Unreal Tournament 2003, og det er en konge gametype (stooore brett).

 

Men om man er fornøyd med noe middelmådig... :-)

 

-Wolf5

Lenke til kommentar

Far Cry er etter min mening et sikkert kjøp. God grafikk, brukbar story og spenning og action så det holder.

Call of Duty er også veldig bra, men desverre for kort. Soldier of Fortune 2 er et spill jeg elsker å spille online. Håper virkelig det kommer en treer en gang!

Medal Of Honor er også bra, men begynner vel å bli litt gammelt nå, men det er et spill som jeg synes er veldig bra med flere gode ekspansjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...