dTd Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Hei jeg lurer på om noen vet hva som er feilen med vietnam når jeg skal lane sammens med en annen pc så får jeg framm når jeg skal joine server at cd key is inkorekt. hva er feilen, jeg har no cd crack men andre som har det har fått det til og virke.((:`(
DeeTee Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Får kjøpe deg spillet da vet du, istedet for å spørre om hjelp på hvordan å cracke det.
dTd Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 jeg spørte ikke om ossen og cracke det jeg spørte om hva som skjer når det kommer opp. har prøvd orginal cd også men det står fremmdeles cd key is inkorekt:)
ZyberZombie Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Du må laste ned en private server crack, og alle pc'ene må ha samme cracken. Greit nok å cracke når man skal ha lan, men ellers; fy-fy!
Lucas Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Har du en orginal key da.? crack gjelder kun for den pachten så husk å ha rett crack
Jankee Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Stenges då trådstarter spørr om nokon som bryter med retningslinjene punkt 8. Ting som kan oppfordre til piratvirksomhet. Modderering kl 2 om natta er vist ikkje det smartaste eg gjer.
Anbefalte innlegg