Gå til innhold

Det viktigste fra ESWC


Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle oppdatere dere som er litt interessert i klaner osv om hva som har skjedd i Electronic Sports WorldCup, men som ikke helt har fått med seg alt.

Det startet med åtte grupper på fem lag hver (den ene gruppa hadde seks lag), hvor et av lagene hadde høyeste seed, et hadde nest høyeste seed, og resten hadde laveste seed. De som gikk videre herfra var armaTeam, Virtus.Pro, SK, Factory, mibr, HomeLan, TSG, Adrenaline, mousesports, IT, NoA, AMD Cyber Team, The Titans, Ownage, astralis og spiXel.

 

Nevneverdig er det at SK tapte for forholdsvis ukjente Factory fra Frankrike, NoA tapte kun seks runder på fire spilte kamper, IT gikk videre etter overraskende bra spilling, og eu4ia, =WOLF=, Spirit Team og tidligere SSV Lehnitz (nå cum.at pga at de ble kicket fra organisasjonen SSV Lehniz) ble slått ut, tross høy seeding.

 

Etter disse gruppespillene var det klart for nytt gruppespill, med fire lag i hver gruppe. De som gikk videre til sluttspillet, og single elimination, herfra, var spiXel, Ownage, The Titans, Adrenaline, SK, mousesports, TSG og Virtus.Pro. Hvor er NoA? Jo, de greide faktisk kun å slå lav-seedede IT, og røyk ut etter tap mot Virtus.Pro og TSG. IT imponerte likevel med å ta 9 runder av TSG, og 7 av NoA. Ellers reiste SK seg fra dagen før, og spilte overbevisende, og Titans bare fortsetter å eie. Heia Titans fra Danmark.

 

I dette øyeblikk skal jeg få gjester, så jeg får ikke sett matchene som starter nå. HLTV IP-er finner dere her: http://www.hltv.org/coverage/?pageid=4

God fornøyelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HLTV er helt nytt for meg.

Hvis jeg skal se en kamp, er det så enkelt som å klikke på Steam, velge servers, velge spectate, velge den serveren som viser kampen jeg vil se?

 

Prøvde dette på kampen som skal gå nå i ESWC, men de 2 ip adr. som var oppgitt der(255 slots hver) er selfølgelig fulle. Så jeg lurte bare på om jeg gjorde det riktig?

Noen hint?

Lenke til kommentar
Ok! Takk!

Pleier det å være vanskelig å få "plass" under slike store events?

Prøvde lenge å komme inn, men der var det fullt gitt! Kan virke som 2 servere med plass til 255 på hver er altfor lite når det er WC! Rart det ikke er flere. :roll:

Det er 10000 plasser tilsammen ca. Derfor du må skrive det i console.

Lenke til kommentar
Ok! Takk!

Pleier det å være vanskelig å få "plass" under slike store events?

Prøvde lenge å komme inn, men der var det fullt gitt! Kan virke som 2 servere med plass til 255 på hver er altfor lite når det er WC! Rart det ikke er flere. :roll:

Det er 10000 plasser tilsammen ca. Derfor du må skrive det i console.

Var 7000 på en jeg var på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...