Gå til innhold

Apple iPod Mini nå også i Norge...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for hjelpen. :)

 

Hørte noe om at garantien føkka seg hvis man inngraverte noe på den? Stemmer dette? Eller? Virker litt merkelig synes nå jeg.

Garantien blir ikke "føkka" men når man bestiller produkter som er spesialgjort akkurat for deg så vil ikke 15 dagers full returrett være gyldig. Dette gjelder ikke bare ved kjøp av iPod, men ved kjøp av alt mulig.

Lenke til kommentar

Argh. Jeg var på Mac & Carry i dag for å sjekke litt, og der sa de at spilleren ikke var tilgjengelig før om 4-6 uker. Noe som kan bety slutten av august / starten av september.

 

Me: WTF?

 

Trodde spilleren skulle komme i slutten av Juli, jeg?! Hva skjer!? Dagbladet har jo også annonsert med at den skal komme slutten av Juli. Jeg vil ikke vente 6 uker TIL. Hva med apple-store-Norge da? Vil den bli levert med en gang der, eller må man vente 4-6 uker? ARGH! Jeg vil ha den i slutten av Juli, og ikke i September. :((

Lenke til kommentar
Bare å bestille fra apple.com, da. Dem sender jo til Norge, og du får den etter en eller to uker(?)

Prøvde å bestille, men de godtok ikke kreditt kort nr... :thumbdown:

Jeg gir snart opp og venter til den kommer i butikken...,men d er lenge til :mad:

Noen tips på hva jeg kan gjøre?? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...