Zer0z Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hallo, jeg har en del problemer med skjermkortet mitt.. hvis jeg spiller f.eks Call of duty, så plutselig krasjer spillet, å skjermen blir svart, så ingenting nytter å trykke hverken ctrl+alt+del eller al+f4 , å plutselig restarte maskina seg, å når jeg kommer i windows igjen så kommer denne feilmelingen : så har jeg et bilde av "hvilke data denne feilrapporten inneholder" det står forklart i bilde nr 1 at det kan være driveren som er feil, men det tror jeg lite på . har prøvd 4.5 og 4.6 nå har jeg 4.5 kortet er flashed og overklokket litte grann noen som vet hva som kan være årsaken ?
klikko Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 gjelder dette bare call of duty eller alle spill generelt? for hvis det er sånn på alle spill kan det jo være at du har for liten psu.... eller kanskje for mye varme på skjermkortet?
dell Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 har du klokket det mye eller... er ganske sikker på at det blir for varmt........ men jeg vet jo ikke
Little Joey Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 varme? har du klokket mye. Prøv å press maskinen ved å ta en benchmark med 3dmark. Drivere? Har du oppdatert til nyeste directX 9.c?
Spragleknas Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 (endret) Eh..... 9500 PRO kan ikke falshes til 9700PRO (9500 kan flashes til 9700 deretter klokkes til pro hastiheter) (Off topic?) EDIT: Prøv å slå av Fast Write dersom dne ikke er av. Endret 7. august 2004 av JEG76
Windoge Skrevet 7. august 2004 Skrevet 7. august 2004 Gå inn på skjerminstillinger, så skrur du av VPU Recovery. Funker ikke det reinstallerer du driverne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå