Gå til innhold

GeekTroll | lenge siden sist!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne gjort front buret om til tank i vannkjøling. :p Bare ikke trollet mister hår.

Du har kanskje ikke planer om vannkjøling?

det hadde nok gått, men har ikke planer om vannkjøling egentlig, gidder ikke bruke så mye penger når jeg egentlig ikke har bruk for det

+ at jeg har brukt ganske mye penger på luftkjøling..

Lenke til kommentar

micro idé update

 

sitter her å grubler over hva annet jeg skal gjøre med kabinettet når jeg er ferdig med fronten.. kom frem til at det neste da måtte bli PSU...

 

idéen:

lykketrollet må jo fortsatt være med.. :thumbup:

 

skal da, om det er plass i psuen, laget et vindu og sette inn et lite lykketroll..

 

(et bilde for å vise hvordan jeg har tenkt det..)

psu-lykketroll.JPG

(paint skills :whistle: )

 

skal selvsagt ikke kjøpe ferdig plexi til hele psuen.. må jo gjøre det selv.! :dremel:

 

nå? hva tror dere om dette..?

kom med forslag om forbedringer og tips til andre ting jeg bør gjøre..

Lenke til kommentar
idéen:

lykketrollet må jo fortsatt være med..  :thumbup:

 

skal da, om det er plass i psuen, laget et vindu og sette inn et lite lykketroll..

 

nå? hva tror dere om dette..?

kom med forslag om forbedringer og tips til andre ting jeg bør gjøre..

Ja, dette er er jo en god ide, men jeg likte ideen med lykketroll på forsiden av kassa.

Hvordan har du tenkt at det liksom skal vises at du har ett lykketroll i psu'en? Hvordan blir det med brannfaren inni psu? det er masse spørsmål som er viktige å stille når du skal jobbe med noe som tar en del strøm! Men bare fortsett å jobb, menneske er her for å gjøre det vi er best til... du har nok litt talent til dette ;)

Lenke til kommentar
idéen:

lykketrollet må jo fortsatt være med..  :thumbup:

 

skal da, om det er plass i psuen, laget et vindu og sette inn et lite lykketroll..

 

nå? hva tror dere om dette..?

kom med forslag om forbedringer og tips til andre ting jeg bør gjøre..

Ja, dette er er jo en god ide, men jeg likte ideen med lykketroll på forsiden av kassa.

Hvordan har du tenkt at det liksom skal vises at du har ett lykketroll i psu'en? Hvordan blir det med brannfaren inni psu? det er masse spørsmål som er viktige å stille når du skal jobbe med noe som tar en del strøm! Men bare fortsett å jobb, menneske er her for å gjøre det vi er best til... du har nok litt talent til dette ;)

lykketrollet i fronten skal fortsatt mekkes.. (er snart ferdig også. :thumbup: )

 

Har jo vindu i sidedøra, så noe av PSUen vises gjennom..

hadde da tenkt til å lage et vindu i psuen og sette lykketrollet bak..

har ikke åpnet den enda så jeg vet ikke hvordan det er med plass der..

må nok beskytte håret fra psuen ja, kan nok for begynne å brenne.. :no:

 

 

ble mange updates i løpet av dagen nå, og her er en liten en til

 

(fant ikke igjen digitalkameraet nå, så bilder kommer senere..)

 

grunnet mangel på plexi (har litt da..) måtte jeg tenke ut nok en ting å gjøre..

valgte da fronten på cdrommene mine..

 

idéen:

bruke et av de dekslene som sitter der det ikke er cdrom og bruke som front..

men, for enkelt.. :hmm:

-> skal da lage et vindu i front dekselet der merket på DVDrommen min skal stå, "Asus" :D

 

ligger nå til tørking etter at jeg har limt fast plexiet.. montasjen får komme senere, har igrunn ikke kommet frem til noen løsning..

Lenke til kommentar

Likte det lykketrollet :love: kanskje sette litt mer særpreg til den boxen, kutte ut en jordlapp til trollet så den har noe mykt å stå på, rive av en liten grein med noen blader på, så han får et lite tree. Sette inn en gul led så det blir som en sol, og male på noen skyer og en rosa himmel :love: Det hadde blitt fint :)

Lenke til kommentar
/me se bilder..!! driter i om du har tegna noe i paint.. bilder er bra..  :D

bilder kommer, men psuen blir nok ikke moddet før senere.. gidder ikke å ta den ut nå.. :p kanskje i løpet av de nærmeste dagene (les: i morgen) når jeg får pakka fra microplex (kabelstrømper :thumbup: )

 

Likte det lykketrollet  kanskje sette litt mer særpreg til den boxen, kutte ut en jordlapp til trollet så den har noe mykt å stå på, rive av en liten grein med noen blader på, så han får et lite tree. Sette inn en gul led så det blir som en sol, og male på noen skyer og en rosa himmel  Det hadde blitt fint

 

får se hva mer jeg skal gjøre.. blir jo som sagt noen uvleds der.. må få kjøpt et nytt lykketroll før jeg starter med det også for det gamle holder på å miste håret :p

Lenke til kommentar
]

 

får se hva mer jeg skal gjøre.. blir jo som sagt noen uvleds der.. må få kjøpt et nytt lykketroll før jeg starter med det også for det gamle holder på å miste håret :p

Sende han på sykehjem for gamle lykketroll? :innocent:

ja kanskje det du.. :p

må vel ta meg en tur ut og kjøpe et en dag..

Lenke til kommentar
Hva med å pensle hele ditt lykketroll (ett av de) i UV-Reaktivt middel, å skaffe deg UV lys... Det hadde vært KING på LAN, spessielt gode lysforhold der ;)

UVleds er på vei fra microplex, håper jeg får de i morgen..

om håret på trollet er hvitt så vil jo dette lyse opp, samt om jeg lager ei t-shorte som er hvit der det står "w00t!"

 

 

Fatter'n hadde vist tatt med seg det dig.kameraet :wallbash: , han kommer vel hjem om ikke så alt for lenge.. så da blir det flere bilder.. :thumbup:

Endret av Noxy
Lenke til kommentar

UPDATE

 

da kom fatter'n hjem med kameraet.. :D

 

fikk desverre ikke tatt noen bilder mens jeg lagde frontene.. :(

 

fronten til DVDromen var vanskeligs fordi "Asus" merket og "DVDrom" merket ikke satt sammen.. ble derfor litt fucka.. :thumbdown:

 

cdrom%20front%201.JPG

 

cdrom%20front%202.JPG

 

cdrom%20front%203.JPG

 

cdrom%20front%204.JPG

 

- og nei, det er ingen open/close knapp :p

bruker "min datamaskin" -> "Løs ut" :lol:

 

det blir heller ingen problemer om jeg må boote fra en cd, for vha en pinne e.l. så når jeg eject knappen på innsiden av dekselet :thumbup:

 

stay tuned..

 

edit:

fikk et tips fra Mr. Mjølås om at jeg kunne sette på tynne strimler av svart teip som list.. ja, hvorfor ikke. :thumbup:

 

cdrom%20front%20med%20list.JPG

litt vanskelig å se, men det er da ei svart stripe der :thumbup:

Endret av Noxy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...