Gå til innhold

Pedofili. Legning eller sykdom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde noen gjort mitt barn noe (ikke det at jeg har et enda) så ville jeg også ha ønsket hevn! Siden straffen i Norge er latterlig lave, så støtter jeg utfrysning, mobbing, plaging, banking osv av pedofile som slipper ut igjenl.

:yes:

 

Straffene som pedofile får her til lands er latterlige.... det er mer straffbart å kjøre fort og miste lappen.....

lynsjing! rull dem i tjære og fjær...

Lenke til kommentar
Brenn dem alle sammen!  :yes:

Tenk hvor forferdelig det er å være pedo da.Først og fremst sliter du sikkert med depresjon, og du prøver å holde deg på matta.

 

Tenk at du fåe seksuele tanker fpr vært barn du ser..Og etter hvært klarer du ikke å holde fingrene unna.

 

Jeg har respekt for de pedofile som holder det inni seg eller oppsøker psykologisk hjelp...

De som ikke klarer og holde fingrene unna små barn burde straffes på det hardeste (Livstid i USA, etter min mening). Og de kan man absolutt ikke synes synd på.

Ser du en veldig pen dame og du blir opphisset, men du vet at du ikke har sjangs på henne, så klarer du alikavell og holde deg unna.

Lenke til kommentar
Brenn dem alle sammen!  :yes:

Tenk hvor forferdelig det er å være pedo da.Først og fremst sliter du sikkert med depresjon, og du prøver å holde deg på matta.

 

Tenk at du fåe seksuele tanker fpr vært barn du ser..Og etter hvært klarer du ikke å holde fingrene unna.

 

Jeg har respekt for de pedofile som holder det inni seg eller oppsøker psykologisk hjelp...

De som ikke klarer og holde fingrene unna små barn burde straffes på det hardeste (Livstid i USA, etter min mening). Og de kan man absolutt ikke synes synd på.

Ser du en veldig pen dame og du blir opphisset, men du vet at du ikke har sjangs på henne, så klarer du alikavell og holde deg unna.

Ja, men det er ikke like lett om du må holde deg unna sex hele livet. I tillegg så blir man ikke uglesett av et helt samfunn om man sikler på en dame, så jeg tror ikke det er en enkel "oppgave" å være pedofil.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ja, men det er ikke like lett om du må holde deg unna sex hele livet. I tillegg så blir man ikke uglesett av et helt samfunn om man sikler på en dame, så jeg tror ikke det er en enkel "oppgave" å være pedofil.

 

AtW

Seffølgelig er det ikke en enkel oppgave, men det er ikke noen unskyldning for og overgripe barn.Som sagt de burde straffes hardt...

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar
Ja, men det er ikke like lett om du må holde deg unna sex hele livet. I tillegg så blir man ikke uglesett av et helt samfunn om man sikler på en dame, så jeg tror ikke det er en enkel "oppgave" å være pedofil.

 

AtW

Seffølgelig er det ikke en enkel oppgave, men det er ikke noen unskyldning for og overgripe barn.Som sagt de burde straffes hardt...

Nei det er jo greit, jeg sier ikke at man skal forsvare overgrep, men jeg tror ikke at det er så lett som "å holde seg unna ei dame". Som jeg sa, det er snakk om ett liv i "sølibat"

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...