Tjohei Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Ser at dette er en... tja, om ikke død, så kanskje i dvale... tråd, men jeg spør likevel. Er Catch fremdeles like kult? Har de endra seg noe i løpet av dette siste halve året?
Lurifax85 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Catch funker ikke me azureus ihvertfall. da faller modemene dems ned som fluer. ihverfall det vi har her. sitter på en 4mbit (snart 8mbit) sdsl linje og jeg mener modemet ihvertfall skulle tåle ett fildelingsprogramm som azureus. selv om det presser linja til det ytterste. FAKK CATCH GOOO NEXTGENTEL!!!!!!!!
myhken Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Ser at dette er en... tja, om ikke død, så kanskje i dvale... tråd, men jeg spør likevel. Er Catch fremdeles like kult? Har de endra seg noe i løpet av dette siste halve året? Jeg har hatt catch i over ett år, og utenom da lynet kødda med kontakten i telefon sentralen, har linja vært oppe og stbil i over ett år nå. I forhold til Telenor som jeg hadde før, er linjen aldri nede. Men modemet jeg har ser ut til å "henge" seg en gang i blant. Men det skjer så sjeldent, at jeg ikke gidder å spørre om nytt.....for ellers er linja dønn stabil. En bakdel da: De er kjipe som fy når det gjelder å gi deg raskere linje for samme pris. Når har de hatt "kampanje" i over 6-7 måneder, men ikke F om de vil oppgradere linjen min. Da må jeg betale de "gamle" prisene som gjalt når jeg tegnet ab for over ett år siden. Som er MYE dyrere enn prisene de har i dag. Men da jeg skulle ha ADSL var Catch de eneste, og da mener jeg de eneste som kunne/ville levere dit jeg bor, så jeg hadde ingen andre valg ( ISDN blir liksom ikke helt det samme.... ) Men synes Catch er døds kjipe der, for den prisen jeg betaler i dag på min 850/384 linje, kunne jeg fått 1700/512.
Tjohei Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 De er kjipe som fy når det gjelder å gi deg raskere linje for samme pris. Så når man tar 1 års binding (gud forby at man tar 2) så skal man være forberedt på å betale den prisen hele året? Med den holdningen skal man vel klare seg ganske greit...
cliffme Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Catch har/hadde jo en god pris her.... for alle catch-gamere (2mbit SDSL) for 799kr mnd.... gratis etablering... det er bra pris..!
Griznah Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Kort oppsummert: Catch er best. Litt dyrere enn noen, men dem har en bedre tjeneste.
myhken Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 De er kjipe som fy når det gjelder å gi deg raskere linje for samme pris. Så når man tar 1 års binding (gud forby at man tar 2) så skal man være forberedt på å betale den prisen hele året? Med den holdningen skal man vel klare seg ganske greit... Joa, men jeg tok to år siden de måtte oppgradere sentralen for meg, for de leverte egentlig ikke hit de heller...... men det sier vel litt om servicen, at de satt inn kort i sentralen kun for meg ( regner med at de har fått andre kunder etter meg, men likevel ).
Jokko88 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Catch har gitt meg ganske dårlig support, vi måtte sende både email og fax for å få hjelp. Vi var uten internett en god stund.
Alte-to Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hvorfor får jeg (på speedometeret til Din side) 1684/400 på 1700/512 linja fra Catch? Det er jo 100k mindre... Jeg bor 1000meter fra sentralen (de har eget utstyr i Namsos, hvor jeg bor)
TommyL Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Hvorfor får jeg (på speedometeret til Din side) 1684/400 på 1700/512 linja fra Catch? Det er jo 100k mindre...Jeg bor 1000meter fra sentralen (de har eget utstyr i Namsos, hvor jeg bor) Det er ganske mye overhead på uploaden, 10-20%. Tror alle ISP'er har det, kanskje med unntak av NGT.... Det er egentlig det på download også, men det blir kompensert med høyere hastighet. Endret 25. februar 2005 av TommyL
myhken Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Tenkte bare å gi en oppdatering på min erfaring med catch. Sendte en mail sent fredag (25.2) der jeg spurte om mulighet til å oppgradere hastigheten min. Da jeg bestilte var Catch eneste som kunne levere der jeg bor (de oppgraderte sentralen med kort for meg) og jeg bandt meg for to år. Den gang betalte jeg litt over 500 kroner pr mnd for en 850/384 linje, men mot jul sank prisen, og de kunne nå levere en 1700/512 for samme pris. Spurte derfor om de kunne oppgradere linjen min, men da fikk jeg beskjed om at de gamle prisene da ville gjelde, og at det ville koste godt over 700 kr pr mnd. Spurte faktisk to ganger i fjor, men hver gang fikk jeg beskjed om at det kun var kampanje priser, og at den gamle prisen fortsatt ville gjelde for meg. Men alle gode ting er tre, og i dag fikk jeg svar på mailen jeg sendte på fredag. Jeg fikk faktisk en veldig hyggelig telefon fra catch, som kunne fortelle at de nå kunne oppgradere linjen til 1700/512, uten å måtte binde meg for to nye år eller noe. Og ikke bare det, hun oppgraderte linjen mens vi snakket i telefonen, og vips var linjen dobbelt så rask..... Eneste er at jeg må betale en 20 kroner mer pr mnd, siden prisen jeg nå har er 1 års pris, og ikke to års pris som jeg hadde før. Men likevel, jeg er fornøyd. Så er du i tvil....gå for catch hvis du vil ha dønn stabil linje og god service.. Det er verdt den noe høye prisen.
Tjohei Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Men alle gode ting er tre, og i dag fikk jeg svar på mailen jeg sendte på fredag. Jeg fikk faktisk en veldig hyggelig telefon fra catch, som kunne fortelle at de nå kunne oppgradere linjen til 1700/512, uten å måtte binde meg for to nye år eller noe. Kult. Håper det er en praksis de har innført generelt, slik at andre også kan få liknende tilbud. Nå har jeg lyst på linje fra Catch...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå