mack_ Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Søskenbarnet mitt skal kjøpe ny prosessor, og det MÅ være en P3. Finnes det noen i det hele tatt som selger disse til en noenlunde grei pris i Norge? Den beste prisen jeg finner er 2011 for en 1,4 på vaagenconsulting. Og dere: vær så snill ikke kom og si "kjøp heller P4" eller lignende..Det SKAL være en P3 Magnus
Mr. Mustard Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 (endret) Har en 450 liggende som han kan få rimelig. Synes det er vanskelig å forsvare 2000 en 1.4GHz P3, medmindre du skal erstatte prosessoren i en viktig maskin og ikke vil eller kan installere alt pånytt. Edit: Min P3 er slot1. Glem den. Endret 5. juli 2004 av simfan
Jarmo Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 FC-PGA iallefall, men vet ikke det andre Hvilket hovedkort ? merke og type, står på selve Hkortet (husk revisjon)
mack_ Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Skrevet 5. juli 2004 Kan dessverre ikke svare på dette Må til han og se etter en dag da..Takk for hjelpa uansett
Jarmo Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Kan dessverre ikke svare på dette Må til han og se etter en dag da..Takk for hjelpa uansett OK ! kom tilbake senere så skal vi finne løsning da...........
B4stian Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 QXL har flust av disse fra tid til annen.... ja, qxl har det meste av gamle vrak av cpu'er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå