Gå til innhold

Synkronisere Sony Ericsson t610 via blåtann.


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg blåtann-plugg til pcen min og skulle gjerne ha synkronisert min Sony Ericsson t610 med Outlook. Problemet er bare at det programmet som fulgte med telefonen ikke støtter blåtann. Hvor kan jeg finne et program som støtter det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp fått meg blåtann-plugg til pcen min og skulle gjerne ha synkronisert min Sony Ericsson t610 med Outlook. Problemet er bare at det programmet som fulgte med telefonen ikke støtter blåtann. Hvor kan jeg finne et program som støtter det?

Det første du kan prøve å se etter, er om Blåtannprogrammet ditt (det du setter PCens BT-innstillinger i etc.) kan legge til en virtuell com-port. På den måten vil du kunne koble opp telefonen til PCen via en slik com-port, og programmet som fulgte med telefonen, XTND-connect antar jeg, vil kunne synkronisere via denne løsningen.

 

Et annet alternativ, og samtidig mye bedre, er å laste ned og bruke Float's Mobile Agent, som du finner på denne siden. Dette kobler seg til telefonen din enten via Native BT (type Microsoft), IR eller den tidligere nevnte virtuelle com-porten. Programmet støtter nå nesten full synkronisering med Outlook, har et fantastisk grensesnitt og er enkelt i bruk. Anbefales!

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Handlekurv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...