Gå til innhold

radeon 9600 non pro

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte et sapphire 9600NP til en liten åttehundre lapp. dette kortet lar seg klokke til 435gpu / 550 minne (275)(originalt 325/400(200)).. kanskje jeg har vært heldig.. etter å ha kjørt aquamark i en time ga jeg opp... ingen feil i bildet eller crash.. noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker bra det, men om du har kjort et virkelig godt kjøp, så hadde kortet ditt klart 500/300(600mhz) og du kunne da flashet til 9600XT bios, og fått endel ytelse ut av det! :)

Men du har jo klart å presse mer ytelse ut allerede så. Men keep trying! ;)

Skrevet

kjøre min på 450 på core og 275 på minne, dette er med "ramsinks" men med standard gpu kjøling ( passiv ) men har også 2 80mm vifter som blåser på

Skrevet (endret)
Virker bra det, men om du har kjort et virkelig godt kjøp, så hadde kortet ditt klart 500/300(600mhz) og du kunne da flashet til 9600XT bios, og fått endel ytelse ut av det! :)

Men du har jo klart å presse mer ytelse ut allerede så. Men keep trying! ;)

hmm.. det er litt leit å måtte klokke kortet ver gang man booter.. klarer du å laste OC ved boot?

det heter HVER ikke ver... sorry :blush:

det jeg mente var; skal jeg OC må jeg gjøre det hver gang jeg booter boxen.. noen trix?

Endret av dominus
Skrevet
kjøre min på 450 på core og 275 på minne, dette er med "ramsinks" men med standard gpu kjøling ( passiv ) men har også 2 80mm vifter som blåser på

to åtti millimetre? ja ja.. det er litt mye mas for lite ekstra vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...