Gå til innhold

Hvilken farge på katoder/vifter?


Anbefalte innlegg

Har dette kabinettet, i sort vel og merke. Her følger det med en blå katode og tre led vifter med fire leds i hver, blå, rød, grønn og gul. Når jeg kjøpte jeg det digget jeg alle de forskjellige fargene, men nå har jeg lyst på noe mer samstemt. Det jeg har planer om er å kjøpe to nye katoder, tre nye led-vifter og tre runde katoder , alle i samme farge. Men det jeg ikke klarer å bestemme meg for, er hvilken farge jeg vil ha! Synest jo blått er stilig, men på den annen side ville rødt eller grønt nok gjort seg bra også. Har ikke sett noen bilder av folk som har gått for et gult eller hvitt "theme" noensteder, så jeg vet ikke helt hvordan det ville ta seg ut. Er det noen forskjell i lysstyrke eller klarhet i de forskjellige fargene (har hørt at røde katoder ofte er svært lyse). Selv om det blir mye personlig meninger her, så lurer jeg på hvilken farge dere liker best, og gjerne hvorfor dere liker akkurat den fargen også. Og hvis noen har linker til bilder av folk med gule/hvite opplyste kabinetter hadde det også vært supert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De "røde" katodene er forresten rosa.

Var det jeg var redd for ja. Lener litt mot grønn (men det skifter et par ganger for dagen :hmm: ). Skulle gjerne sett bilder av noen gule/hvite kasser, siden jeg har en mistanke om at det enten kan være svært stilig, eller helt rævva ;)

Lenke til kommentar

Nei, de røde så ikke så kule ut.

Tror jeg har en noenlunde ide om hva jeg skal kjøpe for å lyse opp kabinettet mitt.

Som følger:

Tre sånne vifter

To sånne katoder

Tre sånne katoder

en sånn inverter

 

Tror dette skulle bli bra...masse grønt/UV, og hvis jeg vil sove om natten med pc'en på kan jeg slå av alle lysene,

slik at pc'en blir helt mørk, og ikke et juletre

(lå våken i timesvis igår og prøvde å sovne til tre Led-vifter som lyste :no: )

 

Eneste jeg lurer på er om det er best med 2 grønne katoder og 3 runde UV katoder, eller omvendt,

dvs to UV katoder og tre runde grønne katoder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...