Gå til innhold

multiplayer spill til jenter? rollespill?


Anbefalte innlegg

Hei.. har spilt mye NWN sammens med dama, men lurer på om noen har andre spill å anbefale? 1ste persons shooters er vel uaktuelt.. mens sosiale spill er å foretrekke, vil ha noe variasjon fra NWN :)

 

Noe som begge kan spille online.

 

Takker på forhånd for alle forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Gothic 2 er et ganske fritt RPG spill hvor du ser i 3. persons perspektiv...

Der kan du gå rundt omkring i byene eller kverke orker i skogen...

SINNSYKT vanskelig og litt kjedelig i begynnelsen med sterke fiender og noen mogis-kontroller men ellers blir det konge senere...

To alternativer til Gothic 2 er "Star Wars: knights of the old republic" og Pirates Of the caribbean"

Pirates of the caribbean er vel det minst scriptede spillet av de tre, men alle er SINNSYKT bra...

 

Reviews fra Gamespot:

 

Pirates Of The Caribbean review

 

SW: Knights Of The Old Republic Review

 

Gothic 2 Review

 

Les alle review'ene og bestem deg for om du skal kjøpe alle tre eller om du skal kjøpe alle tre...

 

Om jeg skulle velge et av disse som du skulle kjøpe ville jeg sagt...alle tre...

 

Det kommer helt opp til DEG og DINE interesser...

 

Liker du riddere, orker og drage-dreping: Gothic 2

 

Liker du Star Wars: Knights Of The Old Republic

 

Liker du solfylte, karibiske øyer, med handel i øyenes byer og sjø-slag i vakker grafikk: Pirates Of The Caribbean

 

Men ærlig talt og helt personlig synes jeg ALLE må utforskes!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

La meg foreslå Crusader kings.. Spillet har det meste en kan forlange av et strategi spill. Diplomati, inkludert blant annet giftermål, snikmord, pengegaver, erklære krig og stjele titler. Krig føring, der styrkens sammensetnig gjenspeiler provinsen den kommer fra sitt teknologiske nivå og økonomiske styrke. Utvikle landområder og teknologier. Vedta nye lover. Heve sin slekt til nye høyder. Gift din sønn så slektens videre liv er sikret. Husk uten arvinger er det game over!

 

 

Alt foregår i real time. Kan spilles av opptil 8 spillere samtidig.

 

Prøv det!

Lenke til kommentar

Everquest. Trenger ikke si mer :-)

 

Kjenner mange kompiser som ble hekta på den, og det tok ikke lange tiden før damene deres fulgte etter like hekta.

 

Spiller det i ny og ne sammen med damen fremdeles. Har spillt det i over 3 år nå.

 

Men man kan jo kanskje vente til Everquest 2 kommer, men vet ikke om den vil være helt identisk. Kanskje den monner for andre personer. Den skal ihvertfall være bygget opp for litt mer "casual players" som det heter. De som har en liten time på seg om kvelden til å spille.

 

Jeg + damen + ene kompisen min + damen hans har ihvertfall bestemt oss på at vi skal prøve Everquest 2 ut.

 

-Wolf5

Lenke til kommentar
Hvordan er Balduers Gate 2 egentlig?

Hack n Slash der du går opp i level?

Multiplyer på LAN?

Var visst litt jkapp i avtrekkern der.. HeHE.. Spillte et på Xbox. Meget linjært og jah.. Hack`n`slash til du levler. Ikke veldig givende singleplayer, men blir lissom no annet m damen ;) Holder på å gå gjennom det for andre gang nå!!

Faktisk like kult, for nå kan vi litt mer om artifact buildong fra starten av..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...