Gå til innhold

GTA3 til PC ???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1374861

birdview er med ja. siden det er 3d så er jo ikke kameraplasering noe problem.

 

hørt noe om at du kan skaffe deg horer for å få "health" og så skyte dem ned og ta tilbake pengene du betalte dem for ett ligg rett etter du er ferdig. hørte også en i klassen min drev og skjøyt fylliker for å ta flaskene deres. mer husker jeg ikke. han sa det var drittøft. tror jeg må prøve det ja ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville nok ikke brukt en Playstation 2 reklame av et spill som målestokk for hva PC versjonen kan tilby. I tillegg til at TV-en i seg selv kan gi et dårligere bilde av spillet, er også grafikken på en PS2 av erfaring dårligere enn hva PC-en kan produsere. Og mye kan skje innen PC versjonen kommer, og det skal bli spennende å se om denne 3D nyheten bare er oppskrytt eller om det faktisk kan ødelegge for det gode gamle GTA gameplayet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

jeg ville gått for en PC version av spillet! kunne du tenke deg å spille spill som Halo (skytespill) på en PS2 kontroll?? det kunne ikke jeg!! tenk så vanskelig å sikte da! uansett, gå for PC, som sagt bedre grafikk og større mulighet for oppgradering, tweaking og mulighet for å få nye spill "billigere" ;)

Lenke til kommentar

PS2 utgaven av GTA3 fikk terningkast 6 i UT avisen som ofte er veldig gode til å vurdere spill. Graffikken fikk faktisk også skryt enda jeg synes den ser litt firkanta ut. UT skrev også at GTA3 var både et mesterlig bilspill som f.eks driver og et bra skytespill. Det som er forjævlig er at PC versjonen ikke kommer før X-Box versjonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

hei!

Jeg må nok skuffe dere karer, men som dere sikkert har hørt så har vi en svært så idiotisk politiker i partiet KRF! Den bitcha heter nemlig Laila Dåvøy og vil forby spillet her i Norge...

Håper bare at det når å komme ut til pc før det eventuelt blir forbudt, for GTA3 er et spill jeg skal ha orginalt.Men hvis den bitcha forbyr spillet så får jeg nesten hilse på våre kjære naboland eller ta en tur innom internett....

 

 

 

LA GTA3 BLI I HYLLENE, OG KAST LAILA DÅVØY PÅ EN ØDE ØY!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-17 02:28, viCtim skrev:

såååå lenge!?! en vennn har det jo på PS2 nå!! hvorfor så lenge til PC?



 

Tror det er fordi Sony (PS2) kjøpte rettighetene til spillet i et år eller noe sånt. Genialt trekk fra Sonys side, utrolig kjipt for alle de som ikke gidder å kjøpe PS2 + spillet! :lol:

 

GTA3 alene er vel grunn nok for endel å kjøpe seg en PS2. (dette gjelder selvfølgelig ikke meg) :grin:

 

Problemet / forbannelsen til PS2 eller spillkonsoller generelt er når de blir laget, er grafikken god, men husk at PS2 gikk vel i produksjon for minst 1 1/2 år siden. Hvor mye er skjedd siden det i spillverdenen? GF3 og ATI 8500 er bare stikkord. Så det er ikke så rar at grfikken til GTA3 ikke er av den beste folk har sett. HAdde derimot spillet kommet ut for et år siden, ville folk vært ganske så imponert.

 

En annen faktor som spiller inn, er det faktum at TV'er ikke kan ha de høyeste oppløsninger. Sitter du deg nærm en TV, ser du ganske uklart. En PC monitor har mange mange fler DPI, som gir mye skarpere bilde. Dette er også grunnen til at de koster en god del mer også!

 

ALle disse faktorene blandet sammen kan man vel konkludere med at forbannelsen til spillkonsoller er at de blir utdatert innen de når (det norkse) markedet).

 

XboX er jo ikke dårlig grafikk på. Bygger ikke den på GF3 teknologi? Tror dere XboX har god grafikk innen den kommer på markedet? Hva om et år?

 

 

Tror jeg lager et eget innleg for dette temaet!

_________________

AMD T-bird 1.33 GHz :smile:

MSI K7T- Raid Pro

Kingston 256 MB DDR RAM

MSI GeForce3 64MB DDR RAM :smile:

ViewSonic p95f Perfect Flat 19" :grin:

Chieftech kabinett :cool:

Mouseman Dual Optical mouse :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-13 15:49 ]

Lenke til kommentar

jeg kan glede dere folkens! :smile:

 

ifølge en mail jeg fikk fra Rockstar (skulle sitert, men den er dessverre slettet ved formatering..) så planlegger de å få ut GTA3 til PC i slutten av februar (hele verden, syns jeg å huske..) så innlegget om april, kan gå og legge seg.. :razz:

 

med tanke på at spillet må opptimaliseres for pc så er ventetiden verdt det.. :smile:

 

gled dere til februar, da braker det løs..

 

en annen ting: Laila Dåvøy, shut the hell up! :sad:

 

 

vennlige GTA3 hilsener fra Muddy :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-13 17:06, muddy skrev:



De planlegger å få ut GTA3 til PC i slutten av februar (hele verden, syns jeg å huske..) så innlegget om april, kan gå og legge seg.. :razz:


med tanke på at spillet må opptimaliseres for pc så er ventetiden verdt det.. :smile:


gled dere til februar, da braker det løs..



 

 

JIPPIIIII!!! Gleder meg. Men hvis dette er tilfelle, burde det ikke da beynne å dukke opp noen screenshots fra PC versjonen? Jeg VIL se forskjellen!!!!!! :eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...