Gå til innhold

Hva leser du nå og hvordan går det liksom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste for litt siden ferdig The Picture of Dorian Gray av Oscar Wilde, og holder nå på med The Master and Margarita, av Bulgakov, som er en veldig bra bok, anbefaler den! Og etter det skal jeg vel lese ferdig Master and Commander.

 

Mange bøker jeg ser her som jeg gjerne vil lese, skal nok alltids finne tid...

Lenke til kommentar
Jeg så på Bokkilden.no at Dan brown har laget enda en bok som handler om Robert Langdon, Angels and Demons, jeg vet ikke om denne kom før eller etter Davincikoden. Noen andre som har hørt om den?

 

Den kom vist ut i 2001.

Den kom før DVC (jeg har begge :w00t: ). Likte du Da Vinci vil du like denne, men de er veldig (nesten altfor) like! Jeg anbefaler den til alle som elsket Da Vinci.

Lenke til kommentar

For øyeblikket leser jeg følgende bøker:

 

Michael Crichton - The Lost World

Terry Pratchett - Mort

 

Det er noen meget interessante bøker som jeg vil anbefale til de fleste, les dem spesielt på engelsk. Nåvel, når det gjelder statusen på disse bøkene har jeg fullført omtrent halvparen på The Lost World, mens jeg nettopp har begynt med Mort.

 

De er skrevet av gode forfattere med varierende og fargerik formulering. Jeg har faktisk ikke sett filmversjonen av The Lost World, så jeg har stor glede av denne boken. Og angående glede; Mort er på sin side utvilsomt ikke fritt for humor. Eller snarere sagt - gal og vitterlig humor.

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Holder paa med Dan Brown - Angels and Demons... Helt utrolig bok. Har ikke kommet saa langt enda, selv om det er vanskelig aa legge den fra seg. Det er bare det at jeg MAA legge den fra meg. Men da har jeg noe aa glede meg til neste gang jeg skal lese... Kan heller nesten ikke vente til jeg er ferdig med denne og skal begynne paa The DaVinci Code!

Lenke til kommentar
Holder paa med Dan Brown - Angels and Demons... Helt utrolig bok. Har ikke kommet saa langt enda, selv om det er vanskelig aa legge den fra seg. Det er bare det at jeg MAA legge den fra meg. Men da har jeg noe aa glede meg til neste gang jeg skal lese... Kan heller nesten ikke vente til jeg er ferdig med denne og skal begynne paa The DaVinci Code!

Jeg holder også å lese den. Veldig bra, men starten lignet ekstremt på Davincikoden.

Lenke til kommentar
Jeg holder på med uhyre mange bøker. Kommer aldri til å bli ferdig.

Men boken jeg hovedsaklig tar for meg nå, er Michael Moores Stupid White Men. Morsom bok. :)

 

Ellers leser jeg smått i følgende bøker:

- Harry Potter 5, leser den for andre gang på engelsk. Veldig underholdene.

- Ringenes Herre, leser den også for andre gang, dog på norsk. Genial bok, genial, genial, genial. :) Jeg blir bare mer og mer imponert.

- Et kikkert av rav, tredje og siste bok i Philip Pullmanns serie, Den mørke materien. God bøker. :)

- Sofies Verden. Veldig interessant bok, som jeg snart må lese ferdig. :)

- The Chronicles of Narnia. Har lest de fire første bøkene. Veldig gode og koselige bøker.

Du har god boksmak :yes:

Har også lest harry potter 5 på engelsk, en kikkert av rav(og de 2 andre bøkene), har også lest alle narnia bøkene:):)

kult at det ikke er bare meg som leser de bøkene.

 

Akkurat nå holder jeg på å lese beatles av Lars saabye Christensen.

Ganske bra bok, men kapitlene slutter aldri :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...