GA Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Nei, den har ikke PTT... edit:leif Endret 2. juli 2004 av GA Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Nei, den har ikke PTT... edit:leif har den ikke? det sto jo på amobil men finner ikke om den har bluethoot, noen som vet? Endret 2. juli 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Godt kjøp! er det bluethoot på M65 ? har du noen bilder av din? Endret 2. juli 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Den har ikke bluetooth heller, men god IRda... Flott telefon! Står med en i hånda nå og den er god å bruke, forholdsvis rask, ganske gode taster, ingen knirking og flott skjerm! Kameraet er også ganske bra! Liker funksjonen med å kunne se bildene på full skjerm, uten noen tekst eller noe! Lenke til kommentar
beh Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 er det bluethoot på M65 ? Det er ikke bluetooth på den nei... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 GA: har du noen bilder av din da? Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Sikler også litt etter denne telefonen Noen som vet om det kommer en test av denne telefonen her på amobil.no? Hva er den billigste og greieste IR-løsningen til PC? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 amobil har sagt at det vill komme test av 65-serien i slutten av juli.... Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 M65 kan annbefales! Ble brukt i en god regnskur i dag, kunne ikke se dette hadde noen effekt på telefonen! Supertelefon.. ikke noe å klage på Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 men da spør jeg alle da, kan dere vise meg noen bilder av skjønheten deres? og bilder dere har tatt med den Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Noen som kan si litt om batterikapasiteten sammenliknet med andre telefoner? For eksempel sammenliknet med SE T68i (som jeg har nå) eller T610/T630? Noen som kan anbefale IR-løsning? Må ha en måte å overføre bilder ol. til pc. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 men da spør jeg alle da, kan dere vise meg noen bilder av skjønheten deres? og bilder dere har tatt med den Bilder som "Sc0oT" har tatt: her bilder som "CesiuM_e" har tatt: her Tror ingen har tatt bilde av telefonen sin... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Noen filmer da? Lenke til kommentar
GA Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Har ikke bilder tatt av eller med den nei. Er ikke min telefon, bare låner den på jobben... CX-65 er også veldig god, men tastene og følesen er ikke like bra... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 men da spør jeg alle da, kan dere vise meg noen bilder av skjønheten deres? og bilder dere har tatt med den Bilder som "Sc0oT" har tatt: her bilder som "CesiuM_e" har tatt: her Tror ingen har tatt bilde av telefonen sin... .. likte dere båten min ? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) ScOoT -fet båt EDIT: litt of-topic, men hvor mange hestekrefter har båten? Endret 4. juli 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
Goody Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 Ser en del kjøper denne hos Tele2. Noen som vet om det går an å bruke simkort fra Chess i telefonen kjøpt hos Tele2? Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 Etter det jeg har hørt andre her på forumet har sagt, så går det ann å bruke hvilke som helst annet sim-kort enn det som følgde med telefonen, om du har handlet M65 hos tele2.no. Med andre ord, tele2 låser ikke telefonene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå