Gå til innhold

Veslemøy er i støtet. Ny runde: Folkens vær ærlige og svar k


Predecessor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm Vet ikke hva jeg synes om et slik spørsmål, alder skaper i visse fall grenser. I et forum der du får og gir svar om forskjellige ting og løsninger, ville jeg ikke stole fullt ut på et svar som var gitt av en som er mye yngre eller eldre enn det jeg er enda personen ga et full brukbar mening om hva problemet kunne være, på en måte er det greit at du er litt anonym med de du diskuterer med så slipper alt og bli personlig og du tør å mene og si mer, som å svare på dette innlegget he he .

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 04:30, Atrof skrev:

Hmm Vet ikke hva jeg synes om et slik spørsmål, alder skaper i visse fall grenser. I et forum der du får og gir svar om forskjellige ting og løsninger, ville jeg ikke stole fullt ut på et svar som var gitt av en som er mye yngre eller eldre enn det jeg er enda personen ga et full brukbar mening om hva problemet kunne være, på en måte er det greit at du er litt anonym med de du diskuterer med så slipper alt og bli personlig og du tør å mene og si mer, som å svare på dette innlegget he he .


 

Dessuten har dette nettopp vaert spurt om, hvor svarene ble gitt mer anonymt.

 

Slutte aa mase om alder.

 

Hilsen 12 aar gammel + noen dager (tusnvis av dager, men allikvel dager)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-20 03:50, Veslemøy skrev:

Folkens, vær ærlige og svar kort og konsist:

Hva er alderen deres?


Forske eller ikke, morsomt er det å se gjennomsnittet.


En forsker i IT.


På forhånd takk!


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-04-20 03:51 ]</font>


 

39

 

jobber du i kripos eller er profilen din fake? Hvor gammel er du da?

 

Trond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...