Gef Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Intel skal visst ha skrevet under en kontrakt med et selskap som heter Wistron som skal begynne å produsere hovedkort for Intel's nye platformer. Dette kan resultere i at Intel mister partnerskapet med ASUS. Kilde: http://www.xbitlabs.com/news/mainboards/di...0629030218.html
Jim Rager Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 (endret) æsj, asus hovedkortene er jo blant de beste til intel! Endret 29. juni 2004 av citric
Xpence Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Ja den dagen Asus ikke leverer hk til intel systemer den dagen skifter jeg system til amd enkelt og greit
anon12234 Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 nåhh, jeg syntes at abit lager de beste intel hka
mar Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 "It is not clear how Intel plans to attain outsourcing of 17-18 million of mainboards this year without ASUSTeK Computer." Virker som om det er snakk om Intel hovedkort og ikke hovedkort med Intel chipset.
tbend Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jepp, Abit lager gode Intel-kort... Stemmer.... Asus og Abit..... ,men jeg vil ha ASUS.....
kjhanken Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Stemmer.... Asus og Abit..... ,men jeg vil ha ASUS..... Og hvordan kan du vite at ASUS eller Abit har laget Intel hovedkortet ditt? Snakker her om hovedkort og ikke chipset'et, noe som jeg tror enkelte blander sammen.
Dollar Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Er litt misforståelser ute å går her... Det er slutt på at Asus skal produsere hovedkort for Intel (ala Intel Bayfield og Rock Lake), ikke hovedkort for Intel prosessorer. Asus får nå frigjort mer samlebåndskapasitet så sannsynligvis kommer de til å presse på med enda fler (og billigere) hovedkort - for Intel prosessorer
Xpence Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Er litt misforståelser ute å går her... Det er slutt på at Asus skal produsere hovedkort for Intel (ala Intel Bayfield og Rock Lake), ikke hovedkort for Intel prosessorer. Asus får nå frigjort mer samlebåndskapasitet så sannsynligvis kommer de til å presse på med enda fler (og billigere) hovedkort - for Intel prosessorer Takk for irettesettelsen *puste lettet ut*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå