rolfar Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg har netopp bestilt noe småtteri fra databutikken.com (800 kr). Frakt og oppkrav kom på 50 kr! Kan det være rett? Om dette er tilfelle bør andre ta etter(komplett, psdata, mpx). Især komplett som har relativt stive priser burde kunne "sponse" noe på dette området.... Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Dette var da billig Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 28. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2004 Ja, det er rett. De har 3års jubeleum i år. Les på forsiden hos dem. Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 Har lest forsiden nå! Uansett bra av en nettbutikk som har fått mye "juling" på forumet. Håper det kommer flere jubileum fremover! Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 29. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 men dem BØR få bedre webshop! Lenke til kommentar
Valent Skrevet 29. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 har bare gode erfaringer fra dem... Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 men dem BØR få bedre webshop! Jeg har bare gode erfaringer, men er enig med deg på layouten(øh..rett skrevet?). Oppramsing på produkter uten mellomrom på merker osv er veldig uoversiktlig. Bare prøv å søk på AGP-skjermkort...En god liste! Komplett har samme problemet. Hvorfor gjør de ikke som psdata? I dag er det helt klart den mest oversiktlige nettbutikken. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2004 50 kr. i frakt er billig da! når jeg bestilte en ting fra komplett kom frakten på 116 kr og da kjøpte jeg et minnekort på 0.004 kg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå