Gå til innhold

advarsel til de som skal kjøpe datamus på nette


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beklager menne jeg føler meg lurt av komplett.no fordi de ikke informerer meg omhva jeg kjøpte ordentlig, velle da vet jeg jo seff det atjegmåhøre med komplettsende mail eller noe nestengang jeg kjøper noe der for og høre hvor stor datamusa er og at jeg kan bruke den med min hender som er normalt store mannlige maskuline fingre :love:.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg trådstarter har tråkket i salaten, men samtidig er det jo idiotisk å merke en mus som Gaming-Mus når den ikke kan brukes av fluer engang. Sammenligningen med bilene blir feil. Her er det som om du får beskjed om at du skal få kjøpt en Varebil, mens de gir deg en Yaris med fjernede seter..

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg trådstarter har tråkket i salaten, men samtidig er det jo idiotisk å merke en mus som Gaming-Mus når den ikke kan brukes av fluer engang. Sammenligningen med bilene blir feil. Her er det som om du får beskjed om at du skal få kjøpt en Varebil, mens de gir deg en Yaris med fjernede seter..

Hvis du følger linken videre til produsent (ett klikk) så ser du at de snakker om gaming mus for notebook

 

de fleste mus for laptop/notebook er små

 

edit: blingsa litt

Endret av Rocambole
Lenke til kommentar
til laptop.. skal mus til laptop ver små !. er ikke noe forskjell på laptop mus og vanlig mus?.. eller har jeggått glipp av noe ?

mus som er lagd for laptop er små, så de ikke skal ta så mye plass i veska med laptopen, og de har normalt kortere ledning siden avstand fra laptop til mus pleier å være veldig liten.

 

Vanlige mus kan såklart også brukes, men de er ikke like hendige å ta med seg.

Lenke til kommentar

Hvis man klikker på linken til TerraTec sine sider finner man jo blant annet:

 

Compact and dangerous.

With its gameoptimized resolution of 800 cpi (counts per inch), TerraTec's Mystify Viper brings speed and precision to your notebook.

 

og

 

Flexibility for notebooks and desktop PCs.

 

Mus beregnet på berbare pc'er er gjerne litt mindre enn en vanlig mus. :yes:

Endret av Ole-P
Lenke til kommentar

Dette må til dags dato være et av de dummeste innleggene jeg har lest.

 

Det er da ikke fysisk mulig at dette er komplett's sin skyld. Noen risk må man ta når man bestiller over nett. Komplett kan da ikke sitt og måle alt av nye ting som kommer inn på lager. Selv har jeg dette dette tastaturet.

[ironi]Desverre så passer det ikke inn der jeg hadde det gamle tastaturet siden det er 1 cm for bredt. Men jeg kan jo selvfølgelig legge skylden på komplett for det står jo ingen steder på deres sider om hvor bredt tastaturet er. Er det kanskje mulig at jeg får et nytt skrivebord hvis jeg sutrer nok[ironi]

 

Dumhet har sin pris denne gangen koster det deg porto tilbake til komplett. Bruk angrefristen og hold kjeft.

 

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men hvis du er i tvil om noe, ikke kjøp over nettet. Flytt på ræva og kom deg til nærmeste butikk og ta en titt, så er du 100% sikker på hva du kjøper.

Lenke til kommentar

En god latter forlenger livet !

 

Jeg kommer til å leve i 500 år etter å ha lest igjennom denne tråden.

Jeg vet faktisk ikke hva som er mest patetisk, så jeg orker ikke starte engang.

 

Mangler nok et par skruer her ja. (Vil nok heller satse på at hele festet er borte....) ;)

Lenke til kommentar

Oh my god!

 

Det tok meg 2 sekunder å finne ut at dette er en liten mus for bærbare. Alt dette var tilgjengelig på Komplett sine sider. Trykk på "Produktinfo" under "Linker" så kommer du til produsentens hjemmeside. Hvis du ser på bildet av produktembalasjen på den siden så ser du at musa er liten. Dessuten står det at musa er kompakt og er laget for bærbare PC'er.

 

Du har bare deg selv og takke!

Lenke til kommentar
En god latter forlenger livet !

 

Jeg kommer til å leve i 500 år etter å ha lest igjennom denne tråden.

Jeg vet faktisk ikke hva som er mest patetisk, så jeg orker ikke starte engang.

 

Mangler nok et par skruer her ja. (Vil nok heller satse på at hele festet er borte....) ;)

I second, third and fjerd that !

Lenke til kommentar

blææ javel? :nei: . alle sjekker jo ikke produkt info og aller ikke flink i engelsk og skjønner det som står der helt ordentlig. så kanskje de må ha det på norsk ?.jeg for min del fikkangre fordi jeg er lat, menne det finnes sikkert noen som dere kaller idioter som ikke skjønner den engelske produkt infoen. og jeg mener fremdeles at komplett burde sagt det selv, for de holder tilbake info med vilje,eller såbare overser de det.. flytte for og kjøper noe ?, MU26599 flytt selv da!. jeg er sikker på at det finn lover eller at noen er enigmed meg at infoen burde stå lettere tilgjenglig og på norsk

Lenke til kommentar
blææ javel? :nei: . alle sjekker jo ikke produkt info og aller ikke flink i engelsk og skjønner det som står der helt ordentlig. så kanskje de må ha det på norsk ?

Jepp. I tillegg må de skrive hvilke farger den har (for de fargeblinde), og så må de ha alt på tegnspråk (for de blinde). Og hvor står det forresten at dette ikke er en sprell levende mus. Sikkert mange som har blitt forferdelig skuffet når de trodde de kjøpte ei levende mus :green:

 

.jeg for min del fikkangre fordi jeg er lat, menne det finnes sikkert noen som dere kaller idioter som ikke skjønner den engelske produkt infoen. og jeg mener fremdeles at komplett burde sagt det selv, for de holder tilbake info med vilje,eller såbare overser de det..

Jepp. Og det er egentlig CIA som står bak.

 

Nei, dette blir for dumt...

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig synes jeg informasjonen på komplett sine websider var mangelfulle.

 

Ang. referanse til bil, ser for meg følgende informasjon:

 

K: kjøper

S: selger

 

K: Hei, jeg skal ha en bil til å kjøre rally med

S: Ja, da har vi en for deg

K: Det høres bra ut

S: Jupp, her har du en fin fargebrosjyre

K: Ok, kan jeg få se bilen også

S: Ja, bare å bli med her

K: Hmm.. den bilen der passer jo til 9åringer

S: Jepp, skulle den ikke det?

K: Nei, trodde man vanligvis solgte rallybiler til voksne jeg...

S: Åja.. kanskje vi skal legge inn informasjon i brosjyren om at det er en bil for 9 åringer?

K: Jepp god ide

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHAHA dette må være den beste klagen ever! :fun:

 

Må nesten sprette ei øl, trykke reload og håpe på flere inlegg i denne nydelige tråden :fun:

 

 

PS! folk med litt vett i hodet sjekker hva det er de kjøper for noe FØR de kjøper det. Og hvis du synes det er for vanskelig å finne info på nettet(trykke på produktinfo på komplett) så er det da vitterlig ingen som tvinger deg til å handle hverken på komplett eller andre nettbutikker! Slike folk vi har butikker som Elkjøp og lignende for :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...