faaeri Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Dette er kanskje ikke helt riktig forum, men det er sikkert en masse mennesker her som har peiling, så jeg prøver meg. Har Exchange 2003. Jeg kan innkalle brukere til møter, men jeg ønsker samtidig å reservere møterommet, ved å sende en innkallelse til det også. Jeg må med andre ord ha Møterommet som en ressurs, evt som en bruker i exchange, og den må automatisk godta alle innkallelser dersom det ikke kræsjer med tidligere innkallelser. Er det noen som vet hvordan jeg gjør dette? Jeg har forsøkt å opprette møterommet som en bruker, men sliter litt med å kommer videre. Erik
laaknor Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Uten at jeg har sjekket opp dette, men i Outlook: alternativer->kalenderalternativer->ressursplanlegging->godta møteinnkallelser automatisk. Hvorvidt dette gjøres på Exchangenivå eller fra klienten veit jeg ikke, men det kan du vel prøve på? *er ingen MS-expert, foretrekker å programmere slike ting selv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå