Gå til innhold

Ingen har nokia 6230 på lager pr idag


Anbefalte innlegg

Jeg har ringt alle butikker som selger nokia 6230 i lokal miljøet....

INGEN HAR DEN INNE, og enda verre: INGEN VET NÅR DE FÅR DEN fordi det er så høy forespørsel i forhold til produksjon fra nokia.

Jeg sitter med et TwinMos 256Mb minnekort i hånda her, så jeg bare venter og venter og venter og venter på at elkjøp skal få tak i min kjære nokia 6230.

Kanskje den blir billigere etterhvert likevel.... :dribble:

 

Noen andre som har samme problem?

Jeg kjøper den ikke på nett fordi jeg skal ha djuice 12mnd abb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALLE SAMMEN! spaceworld.com har nokia 6230 med djuice inne. men jeg har hatt 6230 i 2 uker.. men jeg byttet den inn mot ericssons nye K700 den er en høy klasse over nokia's 6230. Jeg ville anbefalt alle dere å sjekke K700 oxo ut! den går en høy gang over nokia 6230, det har jeg erfart. nokia 6230 har bl.a veldig liten skjerm og ekstremt dårlig oppløsning på skjermen. jeg oppfordrer dere til i allfall å lese om sony ericsson K700! :thumbup:

Lenke til kommentar
ALLE SAMMEN! spaceworld.com har nokia 6230 med djuice inne. men jeg har hatt 6230 i 2 uker.. men jeg byttet den inn mot ericssons nye K700 den er en høy klasse over nokia's 6230. Jeg ville anbefalt alle dere å sjekke K700 oxo ut! den går en høy gang over nokia 6230, det har jeg erfart. nokia 6230 har bl.a veldig liten skjerm og ekstremt dårlig oppløsning på skjermen. jeg oppfordrer dere til i allfall å lese om sony ericsson K700! :thumbup:

For det første: Han skulle ikke ha den på nett, kanskje det var på grunn av abonementet. Men men..

For det andre: Han hadde et minnekort som han ville putte i en Nokia 6230. Man kan ikke bruke minnekort i K700, kan man vel??

For det tredje: Du er litt off-topic...

Dessuten skulle han kanskje ha en telefon som egner seg mer til hans bruk, ikke ditt :mrgreen:

 

Men jeg skulle uansett si at det er et par jeg vet om som har Nokia 6230.. Men de lokale butikkene er da ikke godt tom for denne telefonen. Etter det jeg vet. Den er nok ikke så populær her da...

Lenke til kommentar

Siden Spaceworld hadde den på lager på nettet så har de den kanskje på butikken også. Det var foresten like billig som elkjøp der, 2500. På euronics koster den 2400 kr, mens på expert koster den hele 3000 kr. Alt med djuice abb..... Jeg skal ha den mobilen uansett om jeg må vente til jul :mrgreen:

 

Men det derre med at man kan kjøpe mobil med abb på internett... åssen funker det? Må man ikke ha SIM kortet for å endre abbonement? Eller gjør de det uten SIM kortet? Jeg vil ikke bytte nummer

Endret av graps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...