Gå til innhold

X800 VIVO softmod til 1.6ns 12@16 pipes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den fungerte ikke helt bra her.

3dmark 03 og 01 kræsjer, virker som minnet ikke klarer noe spes.

Har Sapphire x800pro Vivo.

Noen som har link til original bios til sapphire x800pro vivo?

Får opp error etter en liten stund når jeg skal kjøre 3d ,så slår blir bildet svart bare.veit a beng hva det er..

Lenke til kommentar

:cry: Jeg har også noen problemer med å få minnet til å gå like raskt som det gjorde tidligere....Selve kortet funker greit og hurtigere en tidligere, men minnet greier ikke på lang nær den samme hastigheten. Jeg prøver gjerne med noen flere BIOS i morgen hvis noen hadde en god link til flere gode BIOS kandidater for flashing.

 

Finnes det ikke en flash utility som kan flashe Fra windows? Blir litt lei av DOS booting og disketter ......

 

Torstein

Lenke til kommentar

Mio, ja det går an å flashe tilbake. Det beste er om du backup'er BIOSen som er på kortet, før du overskriver med XT PE BIOS.

 

Er det noen som vet om det er mulig å skaffe et pro VIVO kort nå? Eller kommer disse bare samtidig med XT PE kortene? (dvs. godt over en måned til)

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Mio, ja det går an å flashe tilbake. Det beste er om du backup'er BIOSen som er på kortet, før du overskriver med XT PE BIOS.

 

Er det noen som vet om det er mulig å skaffe et pro VIVO kort nå? Eller kommer disse bare samtidig med XT PE kortene? (dvs. godt over en måned til)

 

-Stigma

Du kan kjøpe mitt defekte, og prøve å få det til å funke igjen :p

Lenke til kommentar
Mio, ja det går an å flashe tilbake. Det beste er om du backup'er BIOSen som er på kortet, før du overskriver med XT PE BIOS.

 

Er det noen som vet om det er mulig å skaffe et pro VIVO kort nå? Eller kommer disse bare samtidig med XT PE kortene? (dvs. godt over en måned til)

 

-Stigma

Du kan kjøpe mitt defekte, og prøve å få det til å funke igjen :p

Defekt? hva har du gjort med det da? Voltmod, eller annen hardmod som gikk feil?

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Mio, ja det går an å flashe tilbake. Det beste er om du backup'er BIOSen som er på kortet, før du overskriver med XT PE BIOS.

 

Er det noen som vet om det er mulig å skaffe et pro VIVO kort nå? Eller kommer disse bare samtidig med XT PE kortene? (dvs. godt over en måned til)

 

-Stigma

Du kan kjøpe mitt defekte, og prøve å få det til å funke igjen :p

Defekt? hva har du gjort med det da? Voltmod, eller annen hardmod som gikk feil?

 

-Stigma

Les over, økte vcore med 0,04 volt, etter 15 min, tok det kvelden...

Lenke til kommentar
Mio, ja det går an å flashe tilbake. Det beste er om du backup'er BIOSen som er på kortet, før du overskriver med XT PE BIOS.

 

Er det noen som vet om det er mulig å skaffe et pro VIVO kort nå? Eller kommer disse bare samtidig med XT PE kortene? (dvs. godt over en måned til)

 

-Stigma

Det er akkurat backup jeg ikke tok..hehe, tenker kort til tider.

Jeg var innom sapphiretech sin side, men fant ingen bios der.

Hvis noen har tatt backup av den,så blir jeg happy hvis noen kunne sendt meg den.

Det er minnet som ikke klarer så altfor mye her før det tryner :(

Har søkt google etter biosen, men virker vanskelig å finne den gitt! :)

Lenke til kommentar
Auda... må ha vært noe som lå halvkoblet i tillegg da eller noe. Den skal ikke kunne dø på en så liten voltmod.

 

-Stigma

Tviler på at det gjorde det.., skrudde av pc'en med en gang skjermen ble full av artifacts, for så å fjerne alt blyet, allikevel skjerm full av artifacts...

Lenke til kommentar
Tviler på at det gjorde det.., skrudde av pc'en med en gang skjermen ble full av artifacts, for så å fjerne alt blyet, allikevel skjerm full av artifacts...

Noen grunn til at du ikke prøvde på en retur?

Vel, send den gjerne i postoppkrav eller noe =P Men jeg tviler på jeg gidder betale for noe som sansynligvis er ødelagt. Kunne heller betalt deg om jeg mot formodning skulle få den til å leve igjen ^_^ Hadde ihvertfall gitt den et par forsøk hehe ;)

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg får 633 3d marks mer i 3d 03 etter at jeg modda til 16 pipes.

Jeg kjører standard på core og minne 475/450

Så noe tjener man jo på det selv om man ikke får kjørt med 520/560 som xt :)

Hvor mye får dere andre kjørt core og minne på egentlig?

 

MiO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...