Gå til innhold

Hvor mye er en "dustbuster" verdt ?


Futen

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Jeg har et Gainward GeForce FX 5800 128 MB DDR2 "Ultra 800 Plus Golden Sample", kjøpt 11. juni 2003 til kr 4 100 på Komplett.

 

Det blir nok lagt ut til salg i løpet av sommeren, da jeg skal oppgradere.

 

Hvor mye kan jeg ta for det ? Er noen interessert ?

 

Innspill mottas med takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gøy å se at det finnes fair deal folk da. Har selv ikke solgt noe på qxl, i posten min kan det kanskje virke til at jeg er av qxlselgertypen.

 

Tror nok du må vente ganske mye lenger før det faktum at det er få 5800kort i omløp skal være positivt for deg i en handel.

 

782kr vil jeg si er en passe pris.

 

Har hørt at kortet ofte klokker ganske godt. Folk med vannkjøling betaler kanskje litt mer. (om det med klokkingen stemmer)

Lenke til kommentar

Tja, hvorfor akkurat kr 782 ?

 

Nei, jeg mente det motsatt, ikke så kjent - altså et drawback når jeg skal selge.

 

Klokker bra ? Kjører den stabilt på Core 429 MHz og minne 831 MHz.

 

Har kjørt den hardere enn det, men da blir det så varmt i kassa !

Lenke til kommentar

Altså er det snakk om et Ultra eller Non-Ultra kort? Regner med det er et non-u siden ultra kjører 500/1000. Har et non-ultra eksemplar selv og er svært fornøyd. For det første er det ingen "dust-buster" non-u modellen har samme kjøleløsning som 5950 og de nyere kortene, og bråker ikke noe nevneverdig det klokker også fint (har hatt mitt over Ultra hastigheter). Får rett under 6000 i 3dmark03 med det, jeg ga 1200 kroner for det på komplett for en god stund siden men dette var "tøm lager priser". Ville ikke tatt noe mindre enn 700-1000 for det. Mitt banker ihvertfall 9700Pro og jeg har sett de blitt solgt for over 1000 lappen nylig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...