Gå til innhold

Loffelurs tur til gale USA


knutby

Anbefalte innlegg

Hadde vært morro om alle på hardware hadde blitt med å leid hver sin harley i USA og tatt turen over route 66! :D

 

A bunch of nerds on route 66 :cool:

Har drømt lenge om en tur langs route 66. Den skal fullføres en dag. Men ikke på en harley. ;) tror vi sier noe ala. Cbr 900 rr eller zx12r. :) evnt. i en honda civic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært morro om alle på hardware hadde blitt med å leid hver sin harley i USA og tatt turen over route 66! :D

 

A bunch of nerds on route 66 :cool:

Har drømt lenge om en tur langs route 66. Den skal fullføres en dag. Men ikke på en harley. ;) tror vi sier noe ala. Cbr 900 rr eller zx12r. :) evnt. i en honda civic.

OT;

 

Blir vel litt vondt å kjøre en R-sykkel så langt..?

Og i tillegg måtte ligge på 2. gir ellerno pga farten..?

 

Da har jeg mer troen på en GoldWing eller HD, om ikke en heftig bil istedet.. :yes:

Lenke til kommentar
Her er noen bilder fra da jeg var i Florida høsten 2002...Vet ikke hvor stor interesse dere har av å se de,men... :blush:

 

 

Florida bilder

 

Beskrivelse av turen og bilder

 

Skal også til NY i september, gleder meg!! :w00t:

Noen som har noen hoteller å anbefale i NY?

Ahh, minner. Var i Florida i tre uker for noen år siden. Bodde ute på Key Biscayne like utenfor Miami. Var innom Orlando en tur også (pluss Disney World).

 

Var også på OOPSLA konferansen i Seattle i forfjor. Skal se om jeg ikke kan få lagt ut noen bilder fra den turen.

 

dacourt

Endret av dacourt
Lenke til kommentar
Her bodde jeg i USA sommeren 2000.

 

http://www.heraldsquarehotel.com/

 

Det var det billigste jeg fant med en ok standard. Ikke ville jeg bo på noe ungdomsherberg. Det ligger veldig sentralt på Manhattan og. Midt i mellom Central park og Financial district. Kort vei til Tbanen og "the path".

 

enjoy!

 

AKIRA

Var det rent og pent der? hyggelige folk? hva slags priser?

 

Jeg vil gjerne ha noe sentralt, og ikke altfor dyrt. Og det skal være et ordentlig hotell. rent og pent, ikke noe snuskete.. :no:

Lenke til kommentar
Her bodde jeg i USA sommeren 2000.

 

http://www.heraldsquarehotel.com/

 

Det var det billigste jeg fant med en ok standard. Ikke ville jeg bo på noe ungdomsherberg. Det ligger veldig sentralt på Manhattan og. Midt i mellom Central park og Financial district. Kort vei til Tbanen og "the path".

 

enjoy!

 

AKIRA

Var det rent og pent der? hyggelige folk? hva slags priser?

 

Jeg vil gjerne ha noe sentralt, og ikke altfor dyrt. Og det skal være et ordentlig hotell. rent og pent, ikke noe snuskete.. :no:

Vel, prisene finner du ut på siden.

 

Men alle de tingene du satte som kriterier var også mine kriterier, og jeg var happy.

 

Husk du betaler pr natt, ikke per dag. 5 dager er 4 netter.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Her bodde jeg i USA sommeren 2000.

 

http://www.heraldsquarehotel.com/

 

Det var det billigste jeg fant med en ok standard. Ikke ville jeg bo på noe ungdomsherberg. Det ligger veldig sentralt på Manhattan og. Midt i mellom Central park og Financial district. Kort vei til Tbanen og "the path".

 

enjoy!

 

AKIRA

Var det rent og pent der? hyggelige folk? hva slags priser?

 

Jeg vil gjerne ha noe sentralt, og ikke altfor dyrt. Og det skal være et ordentlig hotell. rent og pent, ikke noe snuskete.. :no:

Vel, prisene finner du ut på siden.

 

Men alle de tingene du satte som kriterier var også mine kriterier, og jeg var happy.

 

Husk du betaler pr natt, ikke per dag. 5 dager er 4 netter.

 

AKIRA

Det hotellet så ikke værst ut det, nei!

Skal høre med reisefølget her, jeg...

 

Noen som har bodd på dette hoteller/har noe kjenneskap til det?Belleclaire

Lenke til kommentar
Her bodde jeg i USA sommeren 2000.

 

http://www.heraldsquarehotel.com/

 

Det var det billigste jeg fant med en ok standard. Ikke ville jeg bo på noe ungdomsherberg. Det ligger veldig sentralt på Manhattan og. Midt i mellom Central park og Financial district. Kort vei til Tbanen og "the path".

 

enjoy!

 

AKIRA

Ser ut som vi bodde rett ved siden av hverandre da Akira.

 

Var 1 uke på Broadway plaza hotel første uka i juli 2000, som ligger på 26st og broadway. Kan anbefale det hotellet, 3 eller 4 stjerners hotell, og jeg betalte vel ca $120 natta ($60 per pers). Synes det var veldig billig i forhold til standarden.

 

http://www.broadwayplazahotel.com/

Endret av Signatur
Lenke til kommentar
Noen som har bodd på dette hoteller/har noe kjenneskap til det?Belleclaire

Kjenner ikke til dette hotellet spesifikt, men det er en grunn til at de billigste hotellene ligger i dette området. Det er ganske langt å gå til der det meste skjer. Prøv å finne et hotell mellom 20st og 60st hvis lommeboka tillater. Upper west side er vel mest et boligområde.

Endret av Signatur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...