Gå til innhold

Video fra Brothers in Arms (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss bare håpe at dette ikke er et spill en spiller igjennom på 6 timer som CoD.

Håper det får vanskelighetsgraden til H&D 2, veldig vanskelig, men overkommelig.

De har jo selv sagt at spillet skal være superrealistisk og taktisk.

 

I Call of Duty er man jo en tanks som alene kan drepe 70 tyskere på et mission bare bare vanelige våpen. Realistisk? Neppe.

 

 

Gearbox har tidligere nevnt for meg og noen andre på deres forum at de håper på å kunne gi oss en demo før utgivelse. Forhåpentligvis en gang i September.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Da eg leste 0om dette spillet for første gang for en god stund siden, viste eg at vi hadde noe spesielt i vente :p Og det ser ut som om eg hadde rett, tror rett og slett eg aldri har sett no så fett som denne Videoen. Eg har aldri blitt så kraftig imponert over AI`en som her azzå. Og at spillet er autentisk bygget opp er bare helt villt. Utsikten over Carantan der på den videoen :yes::thumbup: Helt utrolig!! Og ett så simeplt men så effektivft kommando system som Gearbox presenterte her, utrolig rått :wee: Eg fikk frysninger da eg såg videoen azzå, har nesten ikkje ord. Ett spill som er satt til å bli overvåket for bestiling på cdon den dag i dag :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...