Gå til innhold

the NoName project.. Mini-update 29/11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For dere som var med på OsloLan, hvis han hadde tatt med kofferten der, så hadde han vunnet prisen for dårligste casemod. Lover dere  :p

 

Plexiplata har knekt, så har han teipa den. lol  :D

Jada thomas....

 

Jeg har ikke teipa plexiplata...satt den sammen med en annen plexiplate imellom. Jeg har allerede sagt det, så hvis du gidder å følge med og ikke legger inn hva som skjer med MIN worklog, hadde det vært fint....

 

Kofferten er faktisk ikke ferdig, men den er allerede bedre enn Det ferdigkjøpte Raidmax-kabinettet ditt da thomas :p:tease:

Hahahaha...

Raidmax kabinett er jo ferdig moddet i posten det :thumbdown:

Lenke til kommentar

UPDATE

 

Jada!

 

Alt gikk jo ikke som det skulle i dag heller :blush: Har vært på LAN og skal ut og ake snart. Det er jo snø ute :love:

De siste bildene kommer når jeg får gjort siste finpuss

Men over til bildene:

 

 

1.JPG

Her har vi klumpen, under Biohazard grillen skal det være en vifte

 

2.JPG

Nightshot, har bare en blå katode nå skal kjøpe fler en gang

 

4.JPG

Noen som har forslag til hvordan jeg kan rydde opp i denne kabelsalaten?

 

5.JPG

Her er klumpen uten plexiglasset på toppen

 

Bør jeg beholde bunnen av kofferten gul? Evt. hvilken farge bør jeg bytte til

Noen steder har litt spraymaling sneket seg under maskeringstapen, hvordan kan jeg få fikset dette? Det er aluminum malinga sitter på.

 

EDIT: Slang på dette:

 

Synes PSUen tar litt stor plass også, det er en NorthQ 400w, noen som har erfaringer med å modde den? Nei, jeg har ikke penger til noen 1U PSU

Hvor bør jeg ha DVD-brennern min? Går det ann å ta av dekselet uten å ødelegge noe?

Endret av eKoFiSK
Lenke til kommentar
Se der ja!

 

Dekslet på DVD skal kunne tas av ja. Bare du ikke river det av så går det nok greit.

Er det plass til å ha den over hardisken?

 

Jeg pleier å bruke de ståltrådene med plastikk rundt som alltid er rundt alt på nye deler. Blir alltid masse til overs. Disse er fine til ledningene. Billig.

Mener du frontdekselet du eller?

Men nei, DVD-brennern går ikke over harddisken

 

Og jeg fant et par strips jeg tenkte jeg skulle bruke til ledningene

Lenke til kommentar
Jeg tenkte på og ta av hele metalldekselet og se hvor stor selve cdromen var da. Men det går vel ikke så bra med tanke på laser etc.

bør gå greit så lenge du har noe som cd/dvd'en kan "klemmes" mot i overkant.. altså ta av den greia som er festet oppunder skallet på ROM'en og lime den i taket på kabinettet eller noe.. men det må være ganske preisist da.

Tror det værste er at støv og dritt får fri tilgang til alt av mekanikk og andre fintfølende komponenter.

Lenke til kommentar

Trulzern: Tror du kanskje jeg gir opp? Er bare litt treg med å jobbe :p Har liksom ikke giddi å gjøre noe, fordi pcen ikke funka liksom.

 

Nikkor: Nei har ikke det :( Har ikke penger *glede seg til jul* :xmas:

 

EDIT: Et par spørsmål

 

Bør jeg bruke vanlig katodeknapp eller soundkontroll boksen fra sunbeam?

Går det ann å modde en 400w NorthQ PSU, så den blir litt mindre?

Og bør jeg bytte ut gulfargen i bunn av kofferten?

Endret av eKoFiSK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...