Gå til innhold

Mange bugs i "Prescott"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og meget bra Snorreh, som noen ganger ikke liker x86-secret, mens andre ganger liker! You go!  :roll:

Nei, det er helt feil. Jeg har aldri sagt at jeg liker X86-Secret, men med mangel på andre tester så må jeg dessverre referere til den eneste tilgjengelige nå som altså er deres. Husk at P4 600-serien ennå ikke er lansert, det skjer ikke før i neste uke såvidt jeg vet. Jeg regner med at det kommer skikkelige tester da, bl.a. fra The Tech Report og Anandtech, og jeg forventer faktisk fullstendig slakt. Det blir nok også morsomt å lese testene til THG og ExtremeTech, spesielt for å se hvordan de prøver å bortforklare skuffelsen :p

Endret av snorreh
Lenke til kommentar
og jeg forventer faktisk fullstendig slakt.

 

Det ville være overraskende om du forventet noe annet :cool:

 

Problemet er imidlertid at enkelte har bestemt seg for å "vie sitt liv" til å spre møkk om Intel og dets sammarbeidspartnere, sammtidig som AMD skal forhelliges.

Dette fører til at troverdigheten til ting som skrives her på HW er fallende, da alt som er om Intel skal være negativt og er det ikke det skal det vris til å bli det (som feks i denne posten) Menst alt om amd skal være fortryllende og er det ikke det skal det gjøres fortryllende . For erfarne brukere spiller ikke dette så stor rolle da vi vet dette og kan søke fakta andre steder men for uerfarne brykere kan dette være et problem som i neste omgang svekker forumets renome :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Og meget bra Snorreh, som noen ganger ikke liker x86-secret, mens andre ganger liker! You go!  :roll:

Nei, det er helt feil. Jeg har aldri sagt at jeg liker X86-Secret, men med mangel på andre tester så må jeg dessverre referere til den eneste tilgjengelige altså denne. Husk at P4 600-serien ennå ikke er lansert, det skjer ikke før i neste uke såvidt jeg vet. Jeg regner med at det kommer skikkelige tester da, bl.a. fra The Tech Report og Anandtech, og jeg forventer faktisk fullstendig slakt.

Det er viktig å være open-minded. Er du en liten tanke forutinntatt kanskje :ohmy:

Lenke til kommentar
Og meget bra Snorreh, som noen ganger ikke liker x86-secret, mens andre ganger liker! You go!  :roll:

Nei, det er helt feil. Jeg har aldri sagt at jeg liker X86-Secret, men med mangel på andre tester så må jeg dessverre referere til den eneste tilgjengelige nå som altså er deres. Husk at P4 600-serien ennå ikke er lansert, det skjer ikke før i neste uke såvidt jeg vet. Jeg regner med at det kommer skikkelige tester da, bl.a. fra The Tech Report og Anandtech, og jeg forventer faktisk fullstendig slakt. Det blir nok også morsomt å lese testene til THG og ExtremeTech, spesielt for å se hvordan de prøver å bortforklare skuffelsen :p

Og hvordan Anandtech vil favorisere AMD? :roll:

 

Det er helt urolig hvordan du klarer å spå fremtiden.. Den tid vil vise!

THG er ikke mer Intel-vennlig enn Anandtech er AMD-vennlig, så grow up.

Lenke til kommentar

Mye dårlig argumentasjon her. Har i det hele tatt noe med saken å gjøre hva snorreh har uttalt om X86-Secrets tester før?

 

Og når snorreh allerede har kommet med et svar på det blir det bare barnslig å komme med "haha så teit du er snorreh, først liker du det så liker du det ikke hahahaha"-poster.

Lenke til kommentar
Mye dårlig argumentasjon her. Har i det hele tatt noe med saken å gjøre hva snorreh har uttalt om X86-Secrets tester før?

 

Og når snorreh allerede har kommet med et svar på det blir det bare barnslig å komme med "haha så teit du er snorreh, først liker du det så liker du det ikke hahahaha"-poster.

Om det har noe med saken: JA

 

Dersom en diskrediterer en kilde som lite pålitelig er det rart å bruke denne kilden til inntekt for egen argumentasjon senere i tråden.

Endret av durabit
Lenke til kommentar
Mye dårlig argumentasjon her. Har i det hele tatt noe med saken å gjøre hva snorreh har uttalt om X86-Secrets tester før?

 

Og når snorreh allerede har kommet med et svar på det blir det bare barnslig å komme med "haha så teit du er snorreh, først liker du det så liker du det ikke hahahaha"-poster.

Viss du har lest, så burde du skjønne at ja, det har litt med saken å gjør.

 

Edit: Skli ut gjorde de for mange sider siden :whistle:

Endret av el_salvad
Lenke til kommentar

Dette fører IGJEN til krangel og dårlig stemning som det som mange ganger gjør når en viss gruppe personer tilfører tråden sin tilstedeværelse. De sender unødvendig mange rapporteringer på hverandre, krangler, prøver å motbevise det de andre sier og alt blir fullstendig off-topic når krangelen begynner å gå på andres personlige vurderinger og meninger.

 

Stenges... og utelukker ikke at enkelte personer vil få advarsler om de fortsetter å dra tråder off-topic, for dette er uholdbart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...