Gå til innhold

nye msn?..hører noen dårlig rykter..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja sim. vi vet at det finnes andre klienter. men det er litt bedre støtte for forskjellige ting i msn skjønner du.

Hvordan vet du at alle vet om at det finnes andre klienter ?

 

Spill, web-kamera og lyd ? MSN er vel ikke kjent for å ha best kvalitet på verken lyd eller web-kamerabilde, det kan man benytte andre programmer til. Og ærlig talt, hvem bruker MSN for å spille. :dontgetit:

 

Skjønner du.

Lenke til kommentar

jeg bruker ikke msn til å spille med. jeg spiller ikke i det hele tatt så jeg slipper det problemet :D, nei jeg vet at ikke alle vet om andre klienter, men jeg går ut ifra at alle som har litt kjennskap til pc og som har holdt på med chatting et par år sikkert ikke bare har prøvd msn messenger.

jeg brukte forresten og bruker fortsatt amsn på min laptopp. den har faktisk ikke web cam funksjon. lurer på hvorfor. det kan sikkert du svare på sim?

Lenke til kommentar
den har faktisk ikke web cam funksjon. lurer på hvorfor. det kan sikkert du svare på sim?

Muligens fordi Microsoft ikke åpner opp kildekoden til MSN-protokollen sin slik at det er mulig for andre å lage skikkelig web-kamera-muligheter. Greit nok svar for deg ?

 

Og det er jo langt fra sikkert at alle 47000 medlemmene på dette forumet vet om alternativer til Microsofts klient.

Lenke til kommentar

idet du installerer en ny versjon av msn, eller avinstallerer og installerer på nytt, får du tre valg du kan krysse av, om du lar de være krysset får du både toolbar og msn som startside. om du krysser de vekk slipper du dette. har vel heller ikke oppdaget noe nytt med den nye versjonen enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...