~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 (endret) slettet. er lei av å diskutere med en ape Endret 24. juni 2004 av ~Alex~
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 ALEX koffor poster du her om du aldri har spilt cs? jeg sa ikke at jeg ikke hadde spilt CS, sa at jeg ikke spiller det altivt akkurat nå... tror det bare er å gi opp denne tråden og få den flyttet til søppel post.....
Zeph Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) Og det at du skriv slike ting som dette er ok?: synes ikkje nokken av dokkar nobs bør snakke om cs tbh, public eskje cs public er et greit sted å utvikle seg og øve den første tiden, men til alt annet suger det. og til alle dere som ditcher cs vet nada om ka dokkar snakkar om, suckerz! Grunnen er at de som spiller det er jo syke! <- synes standarden var satt allerede eg din homofjott aka ALEX, klovn. synes du var typen til å høre det hver dag. btw saklige inspill du kommer med, stay on topic pls fucktard helvete earth, kor moden eskje du liksom!!11oneone stryk suckerz så har dokkar et saklig innlegg, bare synd at ordkløveri herjer på dette fetteforumet med idioter som alex i spissen herregud greier du ikkje finne på nokke bedre å si enn å quote ditt fetthue? alex er forledrene dine søsken? slutt med fettnubingen er du snill, og du er klovnen om du lurer kan du la være å quote? jævla unge.de som spiller public kan umulig kjenne noe community, så slutt å lat som om du gjøre det herregud du er så jævla tragisk "selv kritikk" stryker du på skolen eller? Når eg tenker på CS miljø, så tenker eg på sånne som...ja som deg. Du representerer det på eit utmerket måte, på samme måte, elendig. Du kan væra grunn nok til å halde seg vekke frå CS. Eg har møtt mange gamere gjennom åra på godt og vondt, men CS folka har ein eigen...utstråling. Endret 24. juni 2004 av zeph
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 jeg skal ikke spørre hvordan du merker at Alex ikke har vært en del av CS community! og det at du skriver eskje er helt greit, hadde bare aldri sett det skrevet sånn før Virker som CS community har stort temperament, med en gang man kritiserer CS Blir man kallt n00b, suckerz, [sett inn 1337 ordspråk x 5]osv osv osv.. det er vel denne delen av CS jeg misliker sterktest! CS som spill var helt greit og kult når det kom ut, for min del er CS gjemt og glemt.
Zeph Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hadde det vore ein moderator oppe så seint så hadde denne tråden gått i bøtta for leeeeenge sidan 1337-språket er grunn nok til å ikkje spele CS. Uansett....no har eg prestert å sløse fekk fleire minuttar på denne tråden, så nå er det leggetid. Endret 24. juni 2004 av zeph
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 de fleste(cs-posterne) som poster på dette forumet er vel stort sett public-spillere, og dere kjenner ikkje nokke miljø etter å ha lest postene dies. iaffal min mening..
ATi-Radeon Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 dere som flamer cs, vedder 1000kr på at dere bare har spillt public..
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 10301300 ufattelig takk mr ati-radeon, det hadde eg sagt for lenge siden om eg trodde det seig så sakte inn hos folkene her
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 asdasd herregud alt eg skriver blir jo bare tull, jaja de som har spilt cs et par år vet ka eg mener uansett
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 jeg er hjertens glad jeg ikke kjenner noen(og etter dette ikke kommer til å bli kjent med noen) folk i det supre "CS communityet"... jeg er glad christaaah har advart meg mot folk som spiller CS kommer aldri til å røre det tror jeg, håper virkelig det kommer noen som spiller CS(og som ikke er innlagt) som kan snakke litt positivt og ikke ødeleggende om CS... Amen
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Slutt med den arrogante, jeg er über, min mening er lov holdningen din! Det at du kritiserer alt og alle som kritiserer eller ikke liker CS og slenger så mye dritt du klarer å finne opp i 1337 ordboken din. Jeg spillte CS aktivt når det var helt nytt, men etterhvert ble det litt kjedelig og ensformig, og jeg ser at community har jo gått helt i gal retning.
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 asdasd herregud alt eg skriver blir jo bare tull, jaja de som har spilt cs et par år vet ka eg mener uansett ja, de kan vel tyde "homefjott" og alle de andre fine utrykkene dine... godt du ikke er alene om å være, ehh "spesiel"
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 HERREGUD ALEX. e det ingen som snart skal si nokke til denne fyren då↕
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 dere som flamer cs, vedder 1000kr på at dere bare har spillt public.. jaja, off course, alle som ikke liker cs er n00bs, suckersz, osv osv osv (føler at ordforrådet mitt øker for hver post av cristaaah her), skjønt det nå!
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 earth: har eg vert så mykje annet enn saklig mot deg då? og eg kritiserer bare folk som hevder de kjenner cs-miljøet ved å spille public, men eg trodde det kom klart frem for iaffal et par poster siden
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 dere som flamer cs, vedder 1000kr på at dere bare har spillt public.. tror ikke det er noen som "flamer"(tror det betyr å slenge dritt om) CS vi prøver(prøvde) å diskutere litt om hvorfor CS er så populært/upopulært.... Men av en eller annen merkelig grunn fungerte ikke diskusjonen sp bra...
Anbefalte innlegg