siDDis Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Eg har hatt problemer med å besøke www.battle.net med lyse nå i over ei veke. Tydligvis så er noko gale der borte sida www.battle.net funker fint hos dei fleste andre som ikkje har lyse. Finnes dei ein anna måte eg kan få komt inn på www.battle.net ?
barton Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Prøv å legge inn adressen hosts fila di fil c:\windows\system32\drivers\etc\hosts ( eller annen win katalog hvis du ikke bruker windows ) hvis du har win95/98/ME så ligger den i c:\windows\hosts eller c:\windows\system\hosts Legges inn slik: 63.236.3.71 www.battle.net Lykke til.
PureTamil Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Er nok ikke så enkelt, battle.net har bøttevis med adresser; Name: battle.net Addresses: 63.241.83.59, 211.233.0.71, 211.233.0.123, 213.248.106.199 213.248.106.251, 12.41.72.201, 63.236.3.92, 63.240.202.137, 63.240.202.178, 63.241.83.6
Micromus Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Du må nok først prøve alle de oppgitte ip-addressene ( takk til puretamil : ), manuel ruting kan bli vanskelig da alle ledd(hops) i en rute fra A til B opprettholder sine egne rutingtabeller ( som forhåpentligvis er dynamiske ). Det du kan gjøre er å kjøre en "tracert www.battle.net" og se hvor langt du kommer, den siste noden du får svar fra er den med størst sannsynlighet for problemer, sammenlign gjærne traceroutes mot forskjellige sites så får du litt oversikt...
siDDis Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 hmmm, eg får ikkje til å lagre den host fila, bruker win xp
Duplo Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ring lyse support og klag!!! Send mail, plag dem skikkelig hvis de ikke gjør noe med det.. Somregel er det idioter som tar telefonen (Hos tele2 ihvertfall), spør om å få snakke med noen med mer teknisk innsikt om de ikke kan hjelpe deg. Få de til å mase/sette deg over til de som faktisk kan feilsøke og gjøre noe med det.. Det her er erfaring som jeg har etter å ha ring telenor og tele2 support endel ganger. Når han telefon duden må løpe bort til sjefen sin og spørre om det jeg lurer på hele tida så blir jeg litt irritert på de..
siDDis Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 vell, lyse seier bare dei har tekniske problemer og eg må vente. Den serveren som held internett igang er så ustabil at hadde det vore større konkuranse på fiber her så hadde eg skifta
arildjr Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 sitter med lyse selv.. ring til kundeservice siddis og snakk med jøran..han har peiling på litt mer enn de lyshåra damene der nede som ikke vet hva en dns server eller noenting annet er
siDDis Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 (endret) tar jo så langt tid å gå igjennnom telefonen så eg sendte dei mail, faen dette irriterer meg Er det absolutt ingen som kan fortelje meg korleis eg lagrer den host fila? Endret 24. juni 2004 av siDDIs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå