Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kur mot kviser?


Potetdamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det ikke har hatt god effekt, vil jeg tro du får Roacuttan, men dette kommer selvfølgelig an på hvordan du er, og hvordan hudlegen vurderer det.

 

Enkelte hudleger er kjappe med å sette pasientene på Roacuttan, enkelte prøver det meste før Roaccutan blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Vet noen om hvordan man kan få vekk røde merker etter kviser og klumper etter kviser?

Du kan alltids prøve hudsliping hos en hudpleier. Da vil du sikkert merke en del forskjell, avhengig av hvor dype arrene dine er. Er de ferske, skal de gå fortere vekk med sliping har jeg hørt. Finnes nok sikkert også andre muligheter som div operasjoner, men da skal det nok være ganske ille... Prøv også noen aloe vera-kremer, hørt de skal hjelpe! Lykke til

Lenke til kommentar
2 måneder og 3 dager (i morgen) og jeg venter fortsatt på den store effekten av å ta Roaccutan. (40mg/dagen)

 

Utrolig kjipt å gå igjennom alle disse bivirkningene uten å se de store forbedringene.

Jeg gikk på det i 4mnd pluss uten å se forandringer. Men kompisen min så store forandringer. Jeg så jo meg selv hver dag så det var vanskelig å se utviklingen. Jeg så det ikke skikkelig selv før jeg var ferdig med kuren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...