Anubizzzz Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 For folk som vil ta en liten titt http://www.gamershell.com/news_BKotorIIThe...LordsBWal.shtml
Zemeckis Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Lastet den ned fra fileshack så jeg regner med at jeg så den samme.Uansett så ser spillet utolig tøft ut.Bare synd at jeg ikke har Xbox eller en bra nok pc til å spille det.*Kanskje jeg skal kjøpe meg en Xbox over sommerferien? *
jihn Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Gleder meg til kotor 2, kotor 1 var jo bare skikkelig kult da
Skurupu Skrevet 20. juni 2004 Skrevet 20. juni 2004 Ja, KotOR var bra det. Men det var ganske langteklig.
Tåkefyrste Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 jeg synes Kotor var sinnsykt tøft... Historien var jo bunnsolid, I beste starwars tradisjon. Synes det mangler litt på musikken da men. Morrowind composer Jeremy Soule lager et godt soundtrack, men kunne med hell ha blandet inn litt mer av den klassiske Starwars musikken for å skape litt mer starwars stemning Men ellers er det en klassiker, og nr2 blir sikkert ikke noe dårligere...
NoLimit_^ Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Siden spillet er en klone av det første, så får jeg virkelig håpe at Obsidian vet hva de driver på med når det kommer til historie/dialog/plot som BioWare var så flinke til.
Litraphy Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Tviler egentlig på at det blir like bra som den første. Skulle heller vært Bioware som lagde Kotor2 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå