Deadringer Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Så formuler deg bedre, rævsnerk. 8315510[/snapback] Lær deg norsk. Hadde jeg skrevet "men så skrytere dere Nile opp i skyene og sier at de er på toppen av daumetallen", da kunne du reagert. Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren.
JR Ewing Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren. 8315620[/snapback] Skjønner jeg godt. Kjip vokal.
Jernlov Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren. 8315620[/snapback] Hehe var en her på forumet som mente The Project Hate var avantgarde litt tilbake og, hehehe jeg ler enda.
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren. 8315620[/snapback] Hehe var en her på forumet som mente The Project Hate var avantgarde litt tilbake og, hehehe jeg ler enda. 8315815[/snapback] Og at The Project Hate har avantgardeelementer mener han fortsatt.
Jernlov Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Noen her som har hørt noe på Highland Glory? Pratet med en fyr som påsto at vokalisten deres var verdens beste vokalist. Jeg er fortsatt støl etter latteren. 8315620[/snapback] Hehe var en her på forumet som mente The Project Hate var avantgarde litt tilbake og, hehehe jeg ler enda. 8315815[/snapback] Og at The Project Hate har avantgardeelementer mener han fortsatt. 8315893[/snapback] Hmmm, sa ikke dette individet noe om at kvinnevokal var avantgarde? lal
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Noe ala at kvinnevokal i deathmetal i det minste - ja. Og vær så snill, lal-lol-lolz osv hører hjemme med wownerdene. La det bli der er du snill.
Bytex Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Jeg har tilogmed blitt fortalt at Nightwish var progressiv rock, så ingenting forundrer meg lengre.
Jernlov Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) Noe ala at kvinnevokal i deathmetal i det minste - ja. Og vær så snill, lal-lol-lolz osv hører hjemme med wownerdene. La det bli der er du snill. 8315934[/snapback] Har sett deg bruke det, spiller du wow? Nei så det hører hjemme på intarweb! Edit: kvinnevolak i deathmetal er ikke avantgarde. Endret 5. april 2007 av Jernlov
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Edit: kvinnevolak i deathmetal er ikke avantgarde. 8315966[/snapback] Nei, det er bare ikke like utbredt
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 (endret) Edit: kvinnevolak i deathmetal er ikke avantgarde. 8315966[/snapback] Nei, har funnet ut det jeg også. Tok feil. Men det var nå dette kombinert med electronica som gjør Project Hate anderledes. Så ja, jeg tilstår at jeg trodde og tror at det har avantgarde elementer. edit: Er vist noen karer på Metal Storm som mener det samme: This album (fifth so far) is a brew of all kinds, here you'll creepy atmospheres, classical piano, electronics (such as Drum n' Bass), female vocals, growls, awesome arrangements, pretty avant-garde stuff. Songs are quite lengthy clocking around eight minutes each, and the most impressive thing is that they manage to maintain fresh and interesting and with every turn each song takes you'll find yourself thinking "is this another track, or is the same one?" Godt jeg ikke er helt alene. edit 2: http://metalstorm.ee/pub/review.php?review_id=2402 Endret 5. april 2007 av -Nyhus-
Jernlov Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 And then there were 2 against the world _______ U.D.O.'s DIRKSCHNEIDER Attacked By Bats During 'The Wrong Side Of Midnight' Video Shoot Hoho villt!
JPNord Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Jeg kom over en artig detalj da jeg sjekket gjennom noen sider om Satyricon, sjekk ads'ene fra Google:
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Jepp, hihi. Nytt for meg 8316600[/snapback] Meg også. Om det er tilfellet burde han virkelig skjerpe seg litt, for da gjør han en dårlig jobb som omsorgsperson.
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Religion er for folk som har ett tomrom i livet sitt de trenger å fylle... hakke no til overs for dem..
Cuneax Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Musikk er min religion: Noe jeg ikke kan se, men fremdeles tror på LOL
Litejk Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Ahh, sitter her å koser meg litt med Borknagar.... Er så fin blaning mellom alle mulige sjangrer, fantastisk bra band. Men ikke så bra at jeg kan høre det om og om igjen ute å bli lei, slik som med Death og Emperor
Deadringer Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Musikk er min religion: Noe jeg ikke kan se, men fremdeles tror på LOL 8316656[/snapback] Av en eller annen grunn synes jeg den var litt morsom, samtidig som det var litt sannhet i den. Men stemmer jo det som torpern sier også.
Tuttebobo Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Litt Grind bandet har lagd.. Detta er mest for morro da, er ikke det seriøse vi holder på med DISMEMBERING_THE_WHORE.mp3
Anbefalte innlegg