Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Excrementory Grindfuckers kommer med ny CD nå før jul. Tysken min er litt slapp, men etter det jeg har lest så kommer den til å hete "Kohlehydrate Sozialindikatoren".

 

Jeg gleder meg som en unge. :love:

 

Og som om dette ikke var nok: Knorkator kom ut med en DVD/CD den 11. November. Den skal bestilles så fort som mulig. :)

 

Germany`s most band of the world”, the ultimate boygroup KNORKATOR deliver their first ever visual attack with the DVD “Zu alt” ( = “Too Old”) after four records.

The live show that has been taped during various KNORKATOR tours in the past features hits from all records, starting with “The Schlechtst Of” up to “Ich hasse musikk” and is an impressive document of all the elements that made KNORKATOR and their sweaty live shows so famous: food fights between fans and band, pyros, risky stagediving, plush pianos, stunts – it`s all here! The 90 minute – stroll through the band´s history answers every question about the past of Stumpen, Alf Ator und Buzz Dee and features legendary TV appearances (just remember the bands` battle at the Grand Prix d`Eurovision 2000) as well as interviews, lots of weird stories and compromising old private material. Add all the videoclips, the photo gallery and the live CD and you can only come to one conclusion: everything KNORKATOR have ever done is featured on this big fat kickass DVD!

You gotta love KNORKATOR!

 

 

TRACKLIST:

 

DVD ca. 180min

Live: (Stereo, 5.1 Dolby Digital, 5.1 DTS)

01. Aeger Sum

02. Kurz und klein

03. Es kotzt mich an

04. Ding inne Schnauze

05. Ich hasse musikk

06. Try Again

07. Schüchtern

08. Schmutzfink

09. Der Ultimative Mann

10. Ma Baker

11. Mai Khao Djai

 

History: (Stereo)

Biography und entertainment 4 chapters

 

 

Clips: (Stereo)

01. Böse

02. Weg nach unten

03. Klonen

04. O

05. Komm wieder her

06. Wir werden

 

+ entertainment, TV features, photo gallery

 

CD: (Live)

01. Aeger Sum

02. Kurz und klein

03. Es kotzt mich an

04. Böse

05. Ding inne Schnauze

06. Ich hasse musikk

07. Try Again

08. Konflikt

09. Schüchtern

10. Schmutzfink

11. Der ultimative Mann

11. Mai Khao Djai

12. Ma Baker

13. Narrenkappe

14. Mai Khao Djai

 

Hidden Track:

15. Wir werden

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
noen som har hørt den nye Arcturus plata? :)

5184286[/snapback]

Den er bare helt rå!

5186883[/snapback]

 

ja, dette likte jeg veldig godt, har aldri vært noe fan av arcturus, men helt til denne plata kom til mine ører, så sa det PANG! helt utmerket musikk! :w00t: jeg liker også den Aspera Hiems Symphonia plata :D

 

jeg er forsåvidt fan av både Garm og Simen, to utmerkede vokalister.

Lenke til kommentar
noen som har hørt den nye Arcturus plata? :)

5184286[/snapback]

Den er bare helt rå!

5186883[/snapback]

 

ja, dette likte jeg veldig godt, har aldri vært noe fan av arcturus, men helt til denne plata kom til mine ører, så sa det PANG! helt utmerket musikk! :w00t: jeg liker også den Aspera Hiems Symphonia plata :D

 

jeg er forsåvidt fan av både Garm og Simen, to utmerkede vokalister.

5188869[/snapback]

Jam det vil jeg si. de er begge to helt utmerkede. selvom mange ikke liker de, liker vedkommende de veldig godt!

 

Sideshow Symphonies FTW!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...