Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig vokal er en ting..Vokalisten setter preg på bandet ikke bare musikalsk men kommersielt. Personlig så finner jeg hans stemme ålreit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når ble Maynard dårlig til å synge?

5134735[/snapback]

De minuttene jeg hørte på Tool første gang og gjorde meg opp en mening om det. :)

Ah, det forklarer alt. Jeg kjenner svært svært få som likte Tool første gang de hørte dem, band som må "modnes" litt med å høre en del på dem. :p

Selv likte jeg dem _ikke_ første gang jeg hørte dem, hørtes bare rart, sært og uvanlig ut, greide ikke å plasere de, ble forvirra... Men nå... en av mine aller mest favorittband.

Skrevet

Var samme som meg. Jeg synes tool var baaare piss. Men de leverer i massevis. Jeg er bare litt "lei" Maynard. Tool har også blitt litt repetivt..(oppbygging i 2 min, så sette inn alt også refreng)

Skrevet
Når ble Maynard dårlig til å synge?

5134735[/snapback]

De minuttene jeg hørte på Tool første gang og gjorde meg opp en mening om det. :)

Ah, det forklarer alt. Jeg kjenner svært svært få som likte Tool første gang de hørte dem, band som må "modnes" litt med å høre en del på dem. :p

5135386[/snapback]

Beklager, men jeg har prøvd! Jeg synes bare at musikken er og blir kjedelig. Jeg er ikke så glad i vokalen, og sammensetningen av instrumentene "fanger" meg liksom ikke. :shrug:

Skrevet

Ja, er litt enig der! Verisäkeet skulle ha vært som de tre foregående albumene. (Jeg regner da ikke med Tämä Ikuinen Talvi, ettersom den opprinnelig var en demo.) Det er umulig å si hvilket album som er best, men Verisäkeet var ikke like bra som de tre foregående albumene. Verisäkeet er ikke å forakte det heller, da. *hørepå*

Skrevet (endret)
Dead Kennedys - Too Drunk To Fuck. Et must på vors! :cool:

5142334[/snapback]

Hørt Holy Moses cover versjonen?

De har skrudd opp tempoet og gjordt sangen litt mer trash....anbefales hvis du digger trash metall

EDIT: Genial tekst på sagnen også :cool:

Endret av Nidhogg
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...