Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bah, har noen band å anbefale? Jeg føler for å skaffe meg ny musikk.

Hvis du allerede ikke har noe av Opeth så er det å anbefale. :)

Skrevet
Bah, har noen band å anbefale? Jeg føler for å skaffe meg ny musikk.

Hvis du allerede ikke har noe av Opeth så er det å anbefale. :)

Jeg har 4 cd'er av Opeth, og det er virkelig et bra band! :) Har Blackwater Park, Damnation, Still Life og Deliverance.

Er det andre band i sånn ca. samme sjanger du kananbefale?

Skrevet
I år blir det nok øyafestivalen og Norweegian Wood på meg, hvis pengene strekker til :p

¨skjekk om det går ann å jobbe som søppel plukker, da kommer du gratis inn, du kan gå der artistene er og du trenger bare å rydde søppel i 5 min en dag

Skrevet (endret)
Om du liker At The Gates, tidlig In Flames og lignende så sjekk ut Lamb Of God - As The Palaces Burn. Kanonalbum! :w00t:

STØTTES! Hører faktisk på den akkurat nå!

Forøvrig så er eg litt uenig med sammenligningen din... eg liker sen In Flames, men mest "middel" IN Flames(Coloyn, Clayman)

Men knall plate! :)

Endret av TLZ
Skrevet

trenger noe litt duster musikk til en liten dokumentarfilm som angår slappe ungdom. Noen som har noen sanger å annbefale?

Hvis dette er riktig sted å spørre om det da :huh: ?

Skrevet

Var noen som fortalte meg at Ozzy kommer til Quartn til sommeren. Noen som vet om det stemmer ?

Har også hørt at Ozzy skal ha reunion med Black Sabbath på Roskilde. Noen som vet om dette stemmer ?

Skrevet
Var noen som fortalte meg at Ozzy kommer til Quartn til sommeren. Noen som vet om det stemmer ?

Har også hørt at Ozzy skal ha reunion med Black Sabbath på Roskilde. Noen som vet om dette stemmer ?

Black Sabbath med Ozzy kommer på Roskilde ja.

Skrevet
trenger noe litt duster musikk til en liten dokumentarfilm som angår slappe ungdom. Noen som har noen sanger å annbefale?

Hvis dette er riktig sted å spørre om det da :huh: ?

Husker ikke hvem som har den, men "Working in a coma" passer kanskje hvis du har en litt ironisk vinkling.

Skrevet

Jaja..

Sitter her og hører på The Shaggs albumet. Får helt hakeslepp her...fy faen for et møl. Dette er det absolutt verste jeg har hørt NOENSINNE! Herre min geitost, jeg har ikke ord...

I love it :mrgreen:

Skrevet (endret)
Husker ikke hvem som har den, men "Working in a coma" passer kanskje hvis du har en litt ironisk vinkling.

Tenker du på Lee Dorseys "Working in a coalmine"? :hmm:

Endret av johnj
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...