Gå til innhold

6800gt 3d mark


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes fortsatt at ATI er et hakk forran på bildekvalitet utifra de bildene der.

Det er kanskje en liten forskjell. Lurer likevel på om det er nok forskjell til å merke det når man er i kampens hete ;)

 

Lettere å se dette når man sitter å studerer screenshots.

 

Uansett ser de begge helt utrolig ut for meg. :)

Lenke til kommentar
rart et 6800GT skårer så høyt i 3D-mark.. X800 og 6800 Serien ligger jo ganske likt.. litt merkelig att ett 800pro kort ligger på 9000-10000 mens ett GT kort får 4500poeng mer... :hmm:

Ett uklokket x800 pro ja.. ;) Ett uklokket 6800 GT ligger ikke på 14500 i 3dmark 03 :p

 

Det er vel bare ett tegn på at GT kortet er svært klokkevennlig som vi har sett tegn til tidligere..

Lenke til kommentar
rart et 6800GT skårer så høyt i 3D-mark.. X800 og 6800 Serien ligger jo ganske likt.. litt merkelig att ett 800pro kort ligger på 9000-10000 mens ett GT kort får 4500poeng mer...  :hmm:

Ett uklokket x800 pro ja.. ;) Ett uklokket 6800 GT ligger ikke på 14500 i 3dmark 03 :p

 

Det er vel bare ett tegn på at GT kortet er svært klokkevennlig som vi har sett tegn til tidligere..

ok.. X800pro kortet a, er det noe klokkevennlig?

Lenke til kommentar

Har spilt Far Cry fra start til slutt på min X800Pro nå. Vanvittig bra spill. Grafikken er helt sinnsvak, i tillegg er jo spillet konge, må si at jeg har nytt å spille dette spillet..

Historien var kanskje litt for cheesy for noen, men den er perfekt som bakgrunn for et skikkelig action spill :thumbup:

 

Klokket mitt kort fra 9k score til 10,5k score. Nå skal det nevnes at jeg kjører XP2400+ @ XP3200 da, så jeg tror jeg blir mer hemmet av det enn av skjermkortet. I FarCry fikk jeg iallefall aldri det minste problem med FPS, og jeg kjørte 1240x1000, 8xAA, 16xAF og alt på "Very High" :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...