Litraphy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 De mente at de har brukt opp nesten alt av navn på items og monstre. Hahaha, teiteste unnskyldning noensinne.
Tåkefyrste Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 De mente at de har brukt opp nesten alt av navn på items og monstre. Hahaha, teiteste unnskyldning noensinne. hva som er så teit med det? du kan jo ta en runde brainstorming selv å prøve å finne ut noen "normale" navn på items som ikke er brukt. Såklart kunne de brukt de samme navnene om igjen, men kjenner jeg blizzard rett, så gjør de aldri ting på denne måten, de vil alltid ha noe nyskapende, ellers dropper de heller hele prosjektet
Zindre- Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Blizzard North (De som laga D2) har sparka de fleste av de som arbeidet med d2. De har nå gått over til flagship studios og arena.net tror jeg det var.
Darth Kjell Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Blizzard North (De som laga D2) har sparka de fleste av de som arbeidet med d2. De har nå gått over til flagship studios og arena.net tror jeg det var. De ble ikke sparket. De valgte selv å slutte siden det ikke ble noe avklaring i eierforholdet mellom Blizzard og Vivendi. Det var heller ikke "alle" som gikk, mange og framtredende var de, men langt ifra alle. Det kommer neppe D3 med det første, men tror ikke Blizzard (eller noen andre for den del) bare kommer til å gi opp et slikt lønnsomt konsept
6RoadDogg9 Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Så lenge de ikke ser på det som bare et lønnsomt prosjekt. Blizzard har ikke mange spill på markedet men de spillene som er der er av ypperste kvalitet, og jeg ville hate å se de prøve å melke det siste ut av en eller flere av spillseriene deres, slik andre selskaper har gjort. Da ser jeg heller at de ikke lager f.eks. en 3-er av Diablo-serien.
Umbra Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Starcraft 2 er jo Starcraft Ghost da.. Det er feil. Q: Is this StarCraft II? A: No. Ang. Diablo III så er det fullt mulig at det kommer en eller annen gang i fremtiden, men jeg tror at StarCraft universet står for tur når de er ferdig med Warcraft styret om ikke så lenge.
Litraphy Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 De mente at de har brukt opp nesten alt av navn på items og monstre. Hahaha, teiteste unnskyldning noensinne. hva som er så teit med det? du kan jo ta en runde brainstorming selv å prøve å finne ut noen "normale" navn på items som ikke er brukt. Såklart kunne de brukt de samme navnene om igjen, men kjenner jeg blizzard rett, så gjør de aldri ting på denne måten, de vil alltid ha noe nyskapende, ellers dropper de heller hele prosjektet Vel, jeg jobber nok ikke innen spill industrien og lever av å finne på nye navn til items, karakterer og spill.. gjør jeg vel? Nei, det var det jeg trodde også. Når det kommer hele tiden nye RPG's på markedet, så kan det tydeligvis ikke være vanskelig å finne på navn på nye items. Dette utsagnet ditt tviler jeg egentlig sterkt på at Blizzard har sagt.
Tåkefyrste Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Dette utsagnet ditt tviler jeg egentlig sterkt på at Blizzard har sagt. "ok"
ilex Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Det kommer nok et nytt Diablo, serien er for suksessfull til at Blizzard bare dropper den. Kanskje det blir Diablo 0, en prequel som tar for seg 'the sin war', eller kanskje det blir noe helt annet enn det vi er vant til..... Ellers så hvirker det som om Flagship sitt spill blir i samme leia som Diablo, tror nok vi kan glede oss til hva Schaefer gutta, Roper og de andre kommer opp med.
MrLee Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 selvfølgelig blir det SC2 og Diablo3 jeg mener.. Når hele inegritetskjernen i blizzard forlater skuta fordi Vivendi tar for mye kontroll??? halllooooooo det bare skriiiker merkenavn utnytting... tror det blir Diablo 3-4-5-6 med tida jeg...hvis Blizzard/vivendi eiger rettighetene...
ilex Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 De forlot "skuta" fordi vivendi ikke klarte å kommunisere med blizzard. De skrev til vivendi at sånn som forholdene var, når vivendi ikke ville fortelle hvordan framtiden til blizzard så ut(var mye rykter om salg), ville de si opp. Dette godtok vivendi helt uten videre, noe som overrasket Roper og Schaefer gutta. De hadde faktisk ikke regnet med at vivendi ville bare la de gå sånn uten videre, men de syntes det var likesågreit, når de gir såpass blaffen i folka. Så da startet de sitt eget firma og et par flere blizzard folk ble med på lasset.
Tåkefyrste Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 tror det blir Diablo 3-4-5-6 med tida jeg...hvis Blizzard/vivendi eiger rettighetene... men hvor bra tror du det blir da? når de fleste som var ansvarlig for D1 og D2 har forlatt Blizzard?
TomWhittaker Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Kan du nevne eksempler? DeLuxe Skijump. Vel, ser du på spill som er i 3D i dag, så hadde mange av dem blitt mye kjedligere i 2D. Ble kanskje litt feil i denne sammenhengen.
FJERNET111 Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 DeLuxe Skijump. Vel, ser du på spill som er i 3D i dag, så hadde mange av dem blitt mye kjedligere i 2D. Ble kanskje litt feil i denne sammenhengen. Ja, det er stor forskjell på 2D og 3D. Det er ikke dette jeg snakker om når jeg nevner hvor god grafikk et spill har. Det er ikke funksjonelt å ha en FPS i et 2D-miljø. Men hvis du tar f.eks. UT2k4 så blir ikke dette spillet noe dårligere selv om du spiller på 800*600 med alt av effekter av enn det er på 1600*1200 med masse AA/AF og alle effekter på fullt. Det blir penere å se på, men spillet blir ikke bedre. Synes for mange omtaler syter for mye om grafikken i et spill, da det etter min mening bare er en ekstra god ting og ikke noe veldig viktig. Og jeg synes ikke Deluxe Skijump blir noe bedre i 3d, det kunne klart akkurat det samme med 2d-grafikk og vært akkurat like moro.
Nuvian Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 kommer sikkert etter hver,diablo 1+2 har solgt veldig bra,så det kommer sikkert en til med tiden..
MrLee Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 men hvor bra tror du det blir da? når de fleste som var ansvarlig for D1 og D2 har forlatt Blizzard? jeg sa aldri at det kommer til å bli bra, bare at det mest sannsynlig kommer... kvaliteten blir nok heller laber, hvis vivendi ikke på en eller annen merkelig måte klarer å opprettholde samme kvalitetsnivå i spillene sine som Roper og gutta førte...
DemoNsouL Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Jeg tror nok Diablo III kommer, men når er ikke til å diskuteres. Først må de bli ferdig med WoW, og det kan ta sin tid, også har de SC:Ghost på vei, så det blir nok lenge til Diablo III kommer, hvis det i det hele tatt kommer.
Ex-Soldier Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Når kommer Diablo3 ut ? Diablo er så bra spill .... Håper du ikke må betale for Diablo3
Bruktbilen Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Ork å grav opp 2-3 år gamle tråder da :/ hvis de håpet på at D3 skulle komme i 2004, og vi enda ikke har hørt et pip nå i 2007(15 min) så er det liten sjangs for at det kommer snart...
LMH Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Men å lage en ny tråd med samme tema hadde vore greit? Men fortsatt ingen som veit noko om D3 desverre Har gått en del rykter though og eg håpar og trur at noko er på gang.
Anbefalte innlegg