Gå til innhold

kjøretips til toca race driver 2


Anbefalte innlegg

er bare kommet til 28% av toca race driver 2.

 

synes det er veldig vanskelig nå,mange ganger må man starte sist av 20 biler.så må man komme topp 1-2 plasering for og komme videre.

 

din bil går jo ikke en km/time fortere enn de andre bilene,hvis man ikke får slippstream da !er jo først og fremst i svingene at man har noen muliheter og passere de andre !

 

ingen innstillinger på bilene under løpene,og ingen kvalifisering.gjør dette nesten umulig synes jeg.

 

noe som har bra tips på vegen ?

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Du er ikke alene om å spille Toca Racedriver 2. Det er vanskelig. Men det jeg tror du bør gjøre er å finne riktig spor på banen. Det er viktig i all bilkjøring, og det er noen tiendeler å hente for hver sving. En annen ting som er viktig er å holde kontakt med feltet. Kommer du for langt bak, ja da er man solgt. Konsentrer deg om den bilen du har foran deg. Ikke alle de neste 20 bilene du må ta for å vinne. Ta en- og en, for å si det sånn.

Så er det jo en fordel å holde seg på banen. En avkjøring, og man havner etter. Da blir det vanskelig å hente igjen de foran seg. Nå håper jeg ikke du blir sånn som meg; nemlig forbannet. Da er det håpløst å kjøre. Gjør bare feil, og mister konsentrasjonen.

 

Lykke til med å bli den nye Tommy Rustad :)

Lenke til kommentar

takk for mange fine svar her..

prøver og ligge i rett spor,men man må kjøre på grensen hva som går ann.lett og feile da.heldigvis fins det jo restart på løpene :thumbup:

 

jeg bremer tidlig når jeg kommer inn i svingene,slik at jeg har mest mulig fart gjennom utgangen av svingen.men noen ganger litt ivrig med gassen og går rundt med bilen :blush:

 

sant det du sier Shotgun,kommer man for langt bak i felten er det kjørt.bruker restarte da.

 

jo,øvelse gjør mester,sikkert bra og øve seg på banene først(timetrail)slik man kjenner hver sving godt.

 

rallydelen likte jeg minst,synes ikke codemasters har gjort noe bra jobb her.da er cmr 4 bedre rallyspill..

 

er på 32% nå,så det går jo fremover iallefall :laugh:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
jeg bremer tidlig når jeg kommer inn i svingene,slik at jeg har mest mulig fart gjennom utgangen av svingen

 

Hvis partiet etter svingen er kronglete og det kommer nye svinger ganske kjapt, kan det lønne seg å heller bremse sent siden du må bremse snart allikevel. Men dette vet du sikkert fra før.

Har bare spilt demoen, men har spilt ganske mye formel 1 spill, og vet med meg selv at øvelse gjør mester og tålmodighet er en dyd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...