Gå til innhold

Hvordan I/O Shop manipulerer webshopguiden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kvasi-firma-ansatt-delen kommer inn de dagene jeg som student ikke hadde stort å gjøre på dagtid (og som student kan det fort bli noen dager), og dermed har dratt til Anders og Frode på jobben dems for å være sammen med dem. Hjulpet å bære varer, kopiert fakturaer, vært med rundt for å kjøre ut varer til kunder. Men, NEI, igjen; Jeg har ingen økonomisk vinning på dette, jeg har ikke tjent en eneste krone. Jeg har hjulpet dem med diverse småting som venner flest hadde gjort. Hvertfall de vennene jeg vil ha.

 

Når det kommer til erfaringen jeg skrev om I/O Shop i webshop guiden kunne den ikke stemt bedre. Jeg bestilte vare og fikk den raskt levert på døra. Ja, jeg ser at som en venn kan jeg være noe inhabil i den form av at om jeg ikke hadde fått varen raskt og rett på døra hadde jeg høyst sansynlig heller ikke klaget over dette høylytt, men når først situasjonen var som den var og det faktisk stemmer har jeg ikke de store motforestillingene med å skrive det.

Du er inhabil så det holder. Ansatte, eller bekjente av ansatte kan jo selvfølgelig ikke legge inn erfaringer i webshopguiden. Det er jo et generelt problem som gjelder uansett hva slags produkter det er snakk om, og ødelegger totalt verdien av denne typen forum. Hvis ikke det er opplagt, så bør det komme et oppslag om dette på webshopguidens sider.

Lenke til kommentar
Vel her er det snakk om at noen har brukt "ufine" metoder så grunnlaget for hvorfor disse er fremkommet er vel temmelig urelevant , det som er greit her er at dette kommer frem .

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye ,men mener at har de brukt slike mnetoder bør det komme frem her på lik linje med at andre webbutiker tidligere har fått temmelig hård medfart for lignende ting .

Enten tar man alle eller ingen .

Når motivet er hevn, må man også stille spørsmål ved de såkalte bevisene. Er jo ikke så vanskelig å fabrikere slike bevis.

Hva enn motivet er får så være ,men her snakker vi vel neppe om fabrikerte bevis all den tid at denne posten fikk en av de nærmeste kompisene som i tillegg jobber "gratis" for dem til å innrømme at han stod bak en av de første sekserne , i tillegg viser jo guiden klart at diise sekserne ikke er representative for firmaet .

Hva trådstarter og innehaver av denne "butikken" har utestående bryr ikke meg ,jeg syntes det var greit å få en oppklaring i hvilken "politikk" dette firmaet fører , den ser iallefall temmelig tvilsom ut .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Vel her er det snakk om at noen har brukt "ufine" metoder så grunnlaget for hvorfor disse er fremkommet er vel temmelig urelevant , det som er greit her er at dette kommer frem .

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye ,men mener at har de brukt slike mnetoder bør det komme frem her på lik linje med at andre webbutiker tidligere har fått temmelig hård medfart for lignende ting .

Enten tar man alle eller ingen .

Når motivet er hevn, må man også stille spørsmål ved de såkalte bevisene. Er jo ikke så vanskelig å fabrikere slike bevis.

Hva enn motivet er får så være ,men her snakker vi vel neppe om fabrikerte bevis all den tid at denne posten fikk en av de nærmeste kompisene som i tillegg jobber "gratis" for dem til å innrømme at han stod bak en av de første sekserne , i tillegg viser jo guiden klart at diise sekserne ikke er representative for firmaet .

Hva trådstarter og innehaver av denne "butikken" har utestående bryr ikke meg ,jeg syntes det var greit å få en oppklaring i hvilken "politikk" dette firmaet fører , den ser iallefall temmelig tvilsom ut .

Vet vi egentlig at han som sier han "jobber litt" for I/O Shop er den han sier at han er?

 

Tviler ikke på at I/O Shop har svin på skogen, men når motivet er det det er, så stoler jeg overhodet ikke på trådstarter.

 

Jeg stoler vel like mye på trådstarter som på I/O Shop, og det er fint lite. Er vel påtide at noen av de som styrer HW.no tar seg tid til å spore IP'er og stirre på diverse logger i timesvis :hrm:

Lenke til kommentar

Må bare legge til att dette begynner å minne mer om alle de kjente såpene vi finner på TV, en på en seriøs webshop erfaring.

 

Men, en ting skal dere ha, dette er spennende lesestoff...

Klarer bare ikke legge fra meg denne tråden, må se slutten av den..

 

:)

Lenke til kommentar
Vel her er det snakk om at noen har brukt "ufine" metoder så grunnlaget for hvorfor disse er fremkommet er vel temmelig urelevant , det som er greit her er at dette kommer frem .

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye ,men mener at har de brukt slike mnetoder bør det komme frem her på lik linje med at andre webbutiker tidligere har fått temmelig hård medfart for lignende ting .

Enten tar man alle eller ingen .

Når motivet er hevn, må man også stille spørsmål ved de såkalte bevisene. Er jo ikke så vanskelig å fabrikere slike bevis.

Hva enn motivet er får så være ,men her snakker vi vel neppe om fabrikerte bevis all den tid at denne posten fikk en av de nærmeste kompisene som i tillegg jobber "gratis" for dem til å innrømme at han stod bak en av de første sekserne , i tillegg viser jo guiden klart at diise sekserne ikke er representative for firmaet .

Hva trådstarter og innehaver av denne "butikken" har utestående bryr ikke meg ,jeg syntes det var greit å få en oppklaring i hvilken "politikk" dette firmaet fører , den ser iallefall temmelig tvilsom ut .

Vet vi egentlig at han som sier han "jobber litt" for I/O Shop er den han sier at han er?

 

Tviler ikke på at I/O Shop har svin på skogen, men når motivet er det det er, så stoler jeg overhodet ikke på trådstarter.

 

Jeg stoler vel like mye på trådstarter som på I/O Shop, og det er fint lite. Er vel påtide at noen av de som styrer HW.no tar seg tid til å spore IP'er og stirre på diverse logger i timesvis :hrm:

Neida vi vet ikke , men hadde denne butikken vært så bra som alle sekserne i starten tilsa så var det jo rart at de plutselig får bare enere, enten har de jukset eller blitt veldig dårlig på servis eller en kombinasjon av dette, alle alternativene er imidlertid like ille .

Lenke til kommentar

snekkern, er faktisk ikke rart at mange av de første kommentarer for mange butikker er gode. Et firma har midre å gjøre / færre kunder i oppstarten en senere. Og dermed bedre tid. Så innhenter virkeligheten dem 4-8% avanse, lagerkostnader gretne revisorer, sure regnskapsførere, og villige kvinnfolk, hehe må jo gå ut over servisen det.

Lenke til kommentar
Enda mer bakgrunnsinfo:

 

I slutten av november 2003 tror jeg, nærmere bestemt 24. november, så

var det fæst for Bærums verk BBNO lag. Her møttes "tilfeldigvis" eieren av I/O-shop, og dama til Webshopdetektiven. Og utover kvelden så ble det litt tafsing ja, for å si det slik...

 

Ikke rart Webshopdetektiven er pissed nå, og ønsker mannen 7 fot under torva og mere kos attåt. Tenkte bare å opplyse om dette, da flere her lurte på agendaen til Webshopdetektiven.

He he, denne tråden blir bare bedre og bedre. Men hva som er sant er det vel så og si ingen som vet......

Lenke til kommentar
Enda mer bakgrunnsinfo:

 

I slutten av november 2003 tror jeg, nærmere bestemt 24. november, så

var det fæst for Bærums verk BBNO lag. Her møttes "tilfeldigvis" eieren av I/O-shop, og dama til Webshopdetektiven. Og utover kvelden så ble det litt tafsing ja, for å si det slik...

 

Ikke rart Webshopdetektiven er pissed nå, og ønsker mannen 7 fot under torva og mere kos attåt. Tenkte bare å opplyse om dette, da flere her lurte på agendaen til Webshopdetektiven.

He he, denne tråden blir bare bedre og bedre. Men hva som er sant er det vel så og si ingen som vet......

Det der gidder jeg ikke kommentere en gang (og hvis du enda ikke har skjønt det, så er det noe linuxguru postet for å være "morsom")

Endret av webshopdetektiven
Lenke til kommentar
snekkern, er faktisk ikke rart at mange av de første kommentarer for mange butikker er gode. Et firma har midre å gjøre / færre kunder i oppstarten en senere. Og dermed bedre tid. Så innhenter virkeligheten dem 4-8% avanse, lagerkostnader gretne revisorer, sure regnskapsførere, og villige kvinnfolk, hehe må jo gå ut over servisen det.

Og der slår akkurat et av argumentene mot dem inn, nemmelig "manglende service" , har selv ved flere anledninger sent dem mail med forespørsler om ting , har pr dags dato til gode å få svar , bare det sier vel sitt , dessuten oppererer de med priser uten moms , det er vel heller ikke tillatt men det gir jo et inntrykk av at de er billig , et falsk et sådann . :hmm:

Lenke til kommentar
Enda mer bakgrunnsinfo:

 

I slutten av november 2003 tror jeg, nærmere bestemt 24. november, så

var det fæst for Bærums verk BBNO lag. Her møttes "tilfeldigvis" eieren av I/O-shop, og dama til Webshopdetektiven. Og utover kvelden så ble det litt tafsing ja, for å si det slik...

 

Ikke rart Webshopdetektiven er pissed nå, og ønsker mannen 7 fot under torva og mere kos attåt. Tenkte bare å opplyse om dette, da flere her lurte på agendaen til Webshopdetektiven.

He he, denne tråden blir bare bedre og bedre. Men hva som er sant er det vel så og si ingen som vet......

Det der gidder jeg ikke kommentere en gang (og hvis du enda ikke har skjønt det, så er det noe linuxguru postet for å være "morsom")

Ja kanskje det, men poenget var at nå er det så mange teorier og anklager alle veier her at selve tråden begynner jo også å bli morsom. Men stå på!

Lenke til kommentar
Enda mer bakgrunnsinfo:

 

I slutten av november 2003 tror jeg, nærmere bestemt 24. november, så

var det fæst for Bærums verk BBNO lag. Her møttes "tilfeldigvis" eieren av I/O-shop, og dama til Webshopdetektiven. Og utover kvelden så ble det litt tafsing ja, for å si det slik...

 

Ikke rart Webshopdetektiven er pissed nå, og ønsker mannen 7 fot under torva og mere kos attåt. Tenkte bare å opplyse om dette, da flere her lurte på agendaen til Webshopdetektiven.

He he, denne tråden blir bare bedre og bedre. Men hva som er sant er det vel så og si ingen som vet......

*ler-så-jeg-ramler-av-stolen*

Makan til artig lesestoff skal du lete lenge etter :D

Synes webshopdetektiven er noe suspekt, men I/O-shop er ikke noe bedre...

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke vært flittig til å poste her men lese kan jeg og den tråden her har fått meg til å få totalt latterkula.

 

Hvis målet med tråden var å få svertet I/O shop så er vel den saken klar, og den blir mer og mer lik en amerikansk såpeserie spør du meg..

 

Men morsomt er det jo, det må legges til :D

 

må bare si takk til alle skuespillerene i denne såpeserien som har reddet min dag! jeg kommer til å le lenge på dette :green:

Lenke til kommentar

skjult markedsføring og ikke akkuratt helt ærlige bare for å få økt salg den skal ikke komme fra dens arbeidere eller lignende den skal komme fra gode historier og fornøyde kunder

 

 

 

dessverre er det ikke ulovlig men det er utrolig bra noen oppdager dette og jeg vil bare si at I\O webshop har ikke ærlige eiere og bør heler ikke stoles på hva folk gjør for min del er det samme men jeg foretrekker å kjøpe fra seriøse bedrifter jeg vet kan levere mine varer fort og som jeg trenger til en riktig pris dette får jeg fra både nettshop og komplett. ps data og quad er heller ikke så ille har jeg hørt microplex har nesten alt en modder kan ønske seg og geekstuff har alt det en nerd kan ønske seg.

 

så min konklusjon før jeg overhode hadde hørt om I\O shop er at jeg vil i alle fall ikke være kunde på ett sted hvor de driver med villedne og utnyttende reklame i fordel for sin egen bedrift

 

derfor er jeg kunde der jeg har opplevd god service og kommer til å være værende der til dette skulle forandre seg.

Lenke til kommentar
Så jeg er "busted" fordi jeg vet at det ikke er samme IP på mine innlegg her i forumet og det innlegget i webshopguiden av "Anders Nilssen" av den enkle grunn av at jeg ikke har postet i webshopguiden?

Nå vet ikke jeg hvor skolert du er i logikk, men det er kun en måte du kan garantere at de IPene ikke er de samme. Du må da ha skrevet begge, eller i det minste hatt kjennskap til hvor fra/med hvilken leverandør innlegget i webshopguiden ble skrevet. Først da kan du "garantere" at IP-adressene ikke er de samme. Og du hevder jo hardnakket at du ikke har skrevet i webshopguiden... Oppbygningen din er verre enn den gjennomsnittlige Star Trek episoden.

 

Men for all del - stå på! God underholdning det her. Håper dama di har det bra :laugh:

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hvor skolert du er i logikk, men det er kun en måte du kan garantere at de IPene ikke er de samme. Du må da ha skrevet begge, eller i det minste hatt kjennskap til hvor fra/med hvilken leverandør innlegget i webshopguiden ble skrevet. Først da kan du "garantere" at IP-adressene ikke er de samme.

Eventuelt må den som har postet innlegget i webshopguiden ha postet fra min datamaskin i min leilighet, og det er jo tvilsomt at har skjedd

Lenke til kommentar
Og der slår akkurat et av argumentene mot dem inn, nemmelig "manglende service" , har selv ved flere anledninger sent dem mail med forespørsler om ting , har pr dags dato til gode å få svar , bare det sier vel sitt , dessuten oppererer de med priser uten moms , det er vel heller ikke tillatt men det gir jo et inntrykk av at de er billig , et falsk et sådann . :hmm:

Jeg har her skrevet noe som IKKE er riktig .

De oppgir prisene både MED og uten MOMS, min feil BEKLAGER :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...