Gå til innhold

DVD+CDRW/(dvd/cd-rw) combo, cd og dvd brenner?


Anbefalte innlegg

#emnefeltet skal brukes til å BESKRIVE hva emnet handler om!#

 

Lurte på om DVD+CDRW Combo betyr både cd brenner OG DVD brenner, eller kun CD brenner? :hmm:

 

Likeledes med DVD/CD-RW-combo. Er det DVD brenner på denne tru? :hmm:

 

Mulig det er eit dumt spørsmål, men er litt usikker her, eg. :green::blush::blush:

 

Er det muligens litt individuelt dette, slik at ein må spørre kvar enkelt forhandlar? :scared:

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm.....ja.....var det eg tenkte det betydde....men på den med DVD/CD-RW-combo står det DVDRW i teksten.....difor eg vart noko fortumla... :blush::hmm:

 

Link

 

Om dette vart rett adresse no, så er det denne maskina eg er usikker på om har dvd brenner eller ikkje. (har sendt mail til forhandlaren då, men reknar ikkje med å få svar før mandag sidan det er helg no...)

Lenke til kommentar

Ann-Kristin -> En veldig smart måte å finne ut av slike spørsmål, er å sende mail eller kontakte forhandler. Dersom du kjenner/kontakter en som har den, kan det funke, men det sikreste er å kontakte produsent/forhandler via epost el., noe jeg selv har gjort flere ganger de siste dagene før jeg endelig bestilte stasjonær i deler i går... ;)

 

 

EDIT: Dårlig topic! Burde være ihvertfall så innledende som f.eks. "Eit bitte lite spørsmål... (bærbar pc)", slik at man får innblikk i hva topicen dreier seg om.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Det betyr at det er CD-Brenner og at den kan lese dvd-plater. Regner med at det kun hadde stått DVD-RW om det hadde vært DVD-Brenner, da den kan lese og skrive i alle formater.

 

Rett meg noen om jeg tar feil.

Når det står DVD+-R/RW skal den kunne brenne alle formater, samt lese disse.

Eller DVD multi brenner.

De brenner også CD R/RW som er readable / re-writeable altså en kan brenne opp igjen.

 

edit: skrivefeil

Endret av brainware
Lenke til kommentar
Lurte på om DVD+CDRW Combo betyr både cd brenner OG DVD brenner, eller kun CD brenner? :hmm:

 

Likeledes med DVD/CD-RW-combo. Er det DVD brenner på denne tru? :hmm:

 

Mulig det er eit dumt spørsmål, men er litt usikker her, eg. :green:  :blush:  :blush:

 

Er det muligens litt individuelt dette, slik at ein må spørre kvar enkelt forhandlar? :scared:

En må nok lese spec's grundig og ikke la seg lure ja !

Fint at du spør. DVD+CDRW Combo ser ut som noe man skal la seg lure på.

Det er faktisk kun DVD spiller og CDRW brenner dvs. du kan bruke Re-Writeable CD-Media dvs. skrive om igjen.

De to avartene er altså helt like ! For å bli helt sikker kan en jo spørre selgeren. Stå på ! Way to go !

Endret av brainware
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...