Gå til innhold

Fete HL mods?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vet ikke om ns er half life mod da men.

joda, og den beste av alle etter min smak, prøv den :yes: . Før jeg selv trappa ned spillinga nå før sommeren prøvde jeg og noen andre å få opp ett norsk community, men det gikk ganske tregt... så det falt bare igjennom, men med flere spillere kanskje det er noe å tenke på når høsten kommer :thumbup: .

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
Sven-Coop er genialt :)

Hehe, ja, det er svært morsomt på LAN. Gøy å samarbeide, for en gangs skyld, istendenfor å spille mot hverandre hver eneste gang. :)

Skrevet (endret)

Sven-Coop er rett og slett gøy! Ingen krav om at man må være kjempe god og ha spilt i flere år for at man skal klare seg bra public, som man må i feks CS. Det handler bare om å samarbeide med de andre på serveren for å kverke flest mulig AI-motstandere (de man møter i singleplayer Half-Life pluss mange ekstra), og å gjennomføre oppdraget hvert enkelt map måtte ha.

Jeg og keungz spiller ganske ofte sammen. Kan bli litt lite å bare være to stk pga at det er en god del motstand på de fleste map'ene, men vi kjemper oss gjennom dem forde :)

Endret av stengah
Skrevet
Det er sinnsykt gøy, men de har for mange KJIPE scn. Skulle hatt noen bedre ;) Den første WW2 er sykt bra da ;)

Hmm.. Hva mener du med "scn"? Noe jeg ikke har fått med meg? :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...