Gå til innhold

Død over msn reklamen


Anbefalte innlegg

Jeg har mine meninger angående det nye designet til hardware.no, men det som er værst er den store msn reklamen som er kommet nå.

 

Den er alt for stor og oppmerksometstjelende og den gjør også at man legger dårligere merke til menyen.

 

Hadde jeg hatt valget, hadde jeg heller betalt for å få tilgang ett reklamefritt hardware.no.

 

 

Hva med å lage en poll om msn reklamen skal bort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nesten si meg enig med det, MSN er truende stappet med raklame, samme gjelder hotmail... spam filterne tar jo ikke bort den reklamen de sender internt :mad: - selv om jeg fjærner alt av newsletter greier o.l under regg. :no:

Ehm, du har missforstått tror jeg :p

 

-- Men uansett, den der elendige verktøylinja funka ikke for meg! (Firefox 0.8 med Arch Linux 0.6 - kernel 2.6.7) :shrug:

 

Menmen, bruker nå aldri msn ting heller. msn? :nei: hotmail? :nei::nei:

Lenke til kommentar
Offtopic : Husker jeg innstalerte det der msn pluss en eller annen gang.

Det var ikke mye til tess, fikk værktøyslinje i explorer. (eller hjelpelinje eller hva det nå heter)

Og det var før den tiden jeg viste om spybot osv...

Allderig mer msn pluss  :thumbdown:  holder meg til windows messengeer jeg :)

Haha, idiotisk... - Det er fordi dere er så teite at dere ikke gidder å lese hva som står i installasjonen - du kan nemlig huke AV for å legge inn spywaren. Men windowsbrukere generelt sett trykker bare manisk videre på "next" uten å lese en drit ;) - Versego'! - Du trenger ikke installere dritet om du ikke vil. (Utviklerene selv bruker det ikke :p)

 

Redigert: Unnskyld, jeg var litt vél kvass. Men jeg synes det er litt teit at en klager sånn uten videre når det er ens egen feil :]

Endret av Velmont
Lenke til kommentar
Var vel en 2 år siden jeg testa det (på 200mhzen)

Da var jeg vel den typiske windosbruker som du beeskriver.

Har bare fått fobi mot det og synes den vanlige windows messenger virker helt fint.

 

Fortell meg hva som er så bra med det så kansje du overbeviser meg. (og andre?)

Hvem vet...

Jeg bruker det ikke - bruker Linux. Men ingen problem :) (foressten så satt de nettopp inn spywaren for et år siden, så kan ikke være 2år siden du prøvde det).

 

Men dette er helt offtopic. :] -- Jeg liker imidlertid Nikon D70 reklamen som jeg har sett på en del design forslag - ooooooh, det kameraet er bare såååå sexy.. :] (og skal snart kjøpes ;))

Lenke til kommentar
Jeg har mine meninger angående det nye designet til hardware.no, men det som er værst er den store msn reklamen som er kommet nå.

 

Den er alt for stor og oppmerksometstjelende og den gjør også at man legger dårligere merke til menyen.

 

Hadde jeg hatt valget, hadde jeg heller betalt for å få tilgang ett reklamefritt hardware.no.

 

 

Hva med å lage en poll om msn reklamen skal bort?

Hva med å lage en poll om å avskaffe julen

Hva med å lage en poll om hilket medlemsnavn som er det mest ubegripelige?

Hva med å lage en poll om Norge bør gå ut av golfstrømmen

Hva med å lage en poll om krig er bedre enn fred?

Hva med å lage en poll om å fjerne mandager?

Hva med å lage en poll om været i morra?

Hva med å lage en poll om Hardware.no skal tjene nok penger til å oppgradere serveren sin, da den i den siste tiden har vært UFATTELIG treig!

 

 

Eller hva med å lage en poll om hvor små baggateller det er mulig å sutre over... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Og der stopper vi. Det begynner å bli nok tråder om reklamen nå, og jeg tviler på at man dropper en annonsør bare fordi dere mener reklamen er stygg...

 

Det å holde seg til topic er heller ikke dumt ;)

 

edit; vil bare påpeke at det i all hovedsak var MSn-avsporingen og ikke selve emnet som fikk denne tråden stengt

Endret av enden
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...