Gå til innhold

X800Pro - Spillene hakker sinnsykt... Hvorfor?


z00l

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo..du med bfv spill problemer på x800pro-skjermkort.

 

Kan det være at du må laste ned Maxtor's big harddisk patch.

 

Den finner du på www.maxtor.com

 

Legger direkte link ut også:)

 

Link: http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/?...are%20Downloads

 

Wow..den linken var laaaaaang:)

 

Også velger du :Ata harddrives;select utility;Maxtor big drive enabler.

 

Håper dette hjelper deg og andre i samme situasjon.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Vel, det er nok lite sannsynlig at en hardisk-feil skal ha noe å si når man skifter skjermkort. Hadde det vært en skjermkort-fix du nevnte her hadde jeg trodd på det. Det er jo tydelig at Ati/EA sliter med optimalisering seg imellom i dette tilfellet, noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar

ja du har kunne 512 ram og xp2500 uklokk da

så det vil hakke litt

bf v må du ha 1gb ram verre er det ikke

 

og en 1,833mzh cpu er ikke best heller

 

tips fram meg kjøpe deg en slk 900 og en ok vifte og overklokke til 2,3ghz elns og test og 1gb ram

 

 

ps jeg spill det lagg fri på 9800pro [email protected] og 1gb ocz eb ram

og har selv test i bf v forskje på 1gb og 512mb så du kan ikke si ikke lagg/hakk med 512 :p

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Ble skuffet da jeg så at PCutstyr ikke hadde fått inn x800 den 14juni slik som det sto før jeg reiste da jeg hadde bestillt alt av utstyr fra dem. Så må vente nesten 2 uker til... :cry: . Utenom strømforsyning da som jeg fikk fra microplex med medfølgende liten radio  :green: 

 

2 uker er nok noe dem setter som standard på alle varer som har ubekreftet levering.. datoen blir skyvet fremover automatisk en dag for hver dag som går til dem får en bekreftet dato.

Dem kan få inn kortene om 3 dager eller om 4 uker.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Sjekket at AA og AF ikke er skrudd på i skjermkort-driverene? Det var noen problemer med Radeon-kortene og det spille når AA og/eller AF var aktivert. (rett meg hvis jeg tar feil)

Var det ikke ATI kortene som nesten fikk bedre ytelse når AA og AF var aktivert? :hmm: (rett meg hvis jeg tar feil)

Jeg også satt og funderte på denne.

 

Har aldri noen gang hørt at ATI har hatt noen problemmer med dette.......tvert imot. Aner ikke hva som er gærent med trådstarter sin maskin, ettersom det kun omhandler BF. Dersom han spiller far cry fint så burde BF også gå greit. Har heller ingen tro på at det kan være cpu, mengde ram eller hd.

 

Jeg har selv bestilt X800Pro så jeg får kanskje selv snart se hvordan det ligger ann. Har også nesten det samme systemet.

Lenke til kommentar
ja du har kunne 512 ram og xp2500 uklokk da

så det vil hakke litt

bf v må du ha 1gb ram verre er det ikke

 

og en 1,833mzh cpu er ikke best heller

 

tips fram meg kjøpe deg en slk 900 og en ok vifte og overklokke til 2,3ghz elns og test og 1gb ram

 

 

ps jeg spill det lagg fri på 9800pro [email protected] og 1gb ocz eb ram

og har selv test i bf v forskje på 1gb og 512mb så du kan ikke si ikke lagg/hakk med 512 :p

Omtrent alt du sier er komplett idioti. Spiller BFV med XP 2500+ & 512mb ram på høyest kvalitet uten noen tegn til lag. Skjermkortet mitt er en god "gammel" traver; GF4 TI.

 

Hvis du ikke klarer å kjøre BFV skikkelig med 512mb ram må du ha et utrolig dårlig software oppsett.

Lenke til kommentar
Vil tro at 512MB mer RAM også vil gjøre sitt... :thumbup:

jepp... det er det bf-vietnam trenger... Ram, det krever Minst 725 med ram, har testet sjølv...

Det er bare tull. Har spillt dette fint med samme maskin, og med et GeForce 4MX

kort. Har spillt det hos mange andre venner av meg som også har "kun" 512 mb ram.

Men selvsagt, litt mer ram hadde ikke skadet :)

 

-z00l-

oops... skrev feil :blush: , det krever det for att det skal gå glatt....

Lenke til kommentar

Hey

 

Tror nok du er en av de uheldige som har fått seg en trøkk av ATi's fantastiske driver team :yes:

 

Nåja, de er ikke så ille da, men likevel.....

 

Forsøk beta eller omega drivere. Det hjelper ofte mot slike ting.....

 

Sjekk følgende nettsteder for slike drivere:

 

www.omegacorner.com

www.driverheaven.com

www.rage3d.com

 

 

Håper dette kan hjelpe deg....

 

Grattis med nytt kort da! :thumbup: har et tilsvarende liggende på posten, så regner med at det blir liv i stua her i kveld eller morgen.

Lenke til kommentar
haha  xp2500 og 512 hehe  ass if

kutt ut den idiotiske SMS skrivingen din å få et nogenlunde vettugt svar.

 

Det som blir enda dummere er at du ler av mennesker som faktisk klarer å spille battlefield V. med f.eks. : P4.2.4-533 og 512 mb minne + et GF 5700 ultra (som er et "møkka" kort iflølge mange)

 

men for meg funker dette på max settings 1280-1024 settings.

Endret av airguard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...