Gå til innhold

Babethread v2.0 - Modem warning!


Anbefalte innlegg

Tror neppe de setter pris på at jeg driver og tar lettkledd-bilder av meg selv oppå sentralbordet her ;)

6518398[/snapback]

 

Vi har masser av tid. Ta noen når du kommer hjem :) Tror ikke jeg er den eneste som blir glad for å se deg iført noe mer sexy :fun:

6518420[/snapback]

jeg takker ikke nei :w00t:

 

 

Fin hund btw, store hunder er stas :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holy mother  :dribble:

 

Edit: ikke for å klage, men er det ikke "forbudt" å vise sånn detaljer nedentil? :hmm: mener å huske at Ø.D sa at hvis denne tråden ikke skulle stenges så skal ikke det vises elns  :ermm:

6519757[/snapback]

 

Hmm min feil tar og ser om jeg klarer å mekke spoiler da :>

Lenke til kommentar
Holy mother  :dribble:

 

Edit: ikke for å klage, men er det ikke "forbudt" å vise sånn detaljer nedentil? :hmm: mener å huske at Ø.D sa at hvis denne tråden ikke skulle stenges så skal ikke det vises elns  :ermm:

6519757[/snapback]

 

Jeg vil nå si at så lenge det ligger i en spoiler og en advarsel er utstedet så bør det gå.

 

Er det ikke sånn generelt?

 

Jaja, ivertfall OMG @ Fez, hvor får du sånt fra? :p

6519770[/snapback]

 

Jeg har mine kontakter :p

 

 

:dribble:  WOW, tenk deg det der i 3D  :dribble:

 

sitter jo nermest inni hennes aller helligste :p

6519813[/snapback]

 

:thumbup:

Endret av Fez
Lenke til kommentar
Holy mother  :dribble:

 

Edit: ikke for å klage, men er det ikke "forbudt" å vise sånn detaljer nedentil? :hmm: mener å huske at Ø.D sa at hvis denne tråden ikke skulle stenges så skal ikke det vises elns  :ermm:

6519757[/snapback]

 

Jeg vil nå si at så lenge det ligger i en spoiler og en advarsel er utstedet så bør det gå.

6519815[/snapback]

 

Enig med deg der, men jeg syns jeg husker at det var en episode for ikke så lenge siden.. kan også hende at jeg bare til feil :)

Vi kan jo spørre en mod da, sånn at vi slipper å gjøre noe galt som da kanskje fører til at tråden blir stengt :innocent:

Lenke til kommentar

Altså det jeg må gjøre er å:

 

1:Add into post på bildet det skal være spoiler på

 

2:skrive Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

foran og
bak ?

 

Da vises intet bilde for meg :/ Hva gjør jeg galt? (dere ser jeg fikser det når det gjelder tekst, men ikke bilde) :<

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...